Prvo slinjenje okoli porscheja taycan se je začelo že jeseni leta 2015, ko so Nemci prvič pokazali koncept z imenom mission E. Že 4 leta kasneje pa smo na istem mestu lahko videli proizvodni model.
Električni porsche taycan se navkljub slabim prodajnim razmeram dobro prodaja, saj so v prvi polovici letošnjega leta prodali slabih 4.500 primerkov, kar je veliko, če vas vstopni model olajša za dobrih 100 tisočakov. Taycan je sicer malenkost krajši od limuzine panamera, saj v dolžino meri 4.963, v širino 1.966 in v višino 1.381 milimetrov. Na tehtnici pokaže do 2,3 tone, notranjost pa je posebna zaradi možnosti treh ali štirih zaslonov na armaturni plošči. Na voljo je več različno zmogljivih električnih pogonskih sklopov z močjo od 300 kW (408 KM), do 560 kW (761 KM), ki jih premore taycan turbo S. Na testu imamo sicer malenkost šibkejšo različico taycan turbo, kjer pogonski sklop proizvede okroglih 500 kW (680 KM) moči in 850 Nm navora, zato se do 100 km/h požene v 3,2 sekunde in doseže elektronsko omejeno hitrost 260 km/h. Več pa kmalu v testu.
Ej a vm je lep spredn konc tega avta, ker men nikakor ne potegne...Sploh k je v kombinaciji iz temi feltnami je pa prou nagrauzno grd... Pa sm ga vidu tud že v živo pa sem samo potrdil mnenje ki sem ga dobil iz slik... Mam pa občutek da je ljudem kar všeč... No men v glavnem ni.