Beli prah
Renault twingo RS cup


Ko govorimo o avtomobilu, ki bi ga imeli zgolj za zabavo, je to lahko twingo RS namesto katerega od njegovih večjih bratov. A želje morajo biti tukaj kristalno jasne. Če potrebujete avtomobil, ki bo za občasno izživljanje in pogostejšo običajno vožnjo, potem twingo RS ne bo pravi. Potem pravzaprav noben model iz Renaultove družine RS ne bo pravi, saj boste bolj enonamenski avtomobil od te mušice res težko našli. Twingo RS sicer je sposoben peljati otroka in ženo, vsaj kar se prostora tiče, a to naj bo res izhod v sili. Ker je dovolj glasen, resda ne boste slišali, ko vas bo pri 130 km/h na avtocesti žena nadirala, a jo boste slišali potem doma. Da bi ji posodili avtomobil za v službo, to pa sploh ne.
Na avtocesti vam bo požrl živce, bo pa zato med ovinski risal nasmeh!
Resno! Če je megane RS povsem umirjen še pri 160 km/h in clio RS povsem civiliziran pri 130 km/h, je twingo sovražnik avtocest. Ima še manjši motor pod pokrovom in le pet prestav, kombinacija pa je za večje hitrosti naporna. Sam spadam med prave privržence trdih in neudobnih avtomobilov, nikoli mi ni na račun vrhunskega užitka v vožnji težko postaviti osnovnega udobja na stranski tir, pa bi tule dvakrat premislil.
Sam bi sicer izbral clia, kljub temu da je s petnajstimi tisočaki twingo cenejši. Malce zaradi dejstva, da med njima ni tako velike cenovne razlike pa je clio vseeno bolj uporaben, obenem pa tudi prostornejši. Predvsem pa bi clia izbral zaradi daljšega medosja, ki pomeni, da je v zavojih in pri hitrih menjavah smeri bolj predvidljiv. Recimo temu manj živčen. Kateregakoli boste izbrali, še več adrenalina bo ponudil le tisti beli prah, ki si ga nekateri tako radi tlačite v nos. A je za razliko od RS-ov prepovedan.
tehnični podatki | renault twingo RS cup |
vrsta motorja | bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1598 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 98 (133) pri 6.750 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 160 pri 4.400 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 3687 x 1654 x 1470 |
medosna razdalja v mm | 2367 |
prtljažnik v litrih | 165 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1049 (421) |
največja hitrost v km/h | 201 |
pospešek 0-100 km/h v s | 8,7 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 9,0/5,6/6,0 |
poraba na testu v l/100 km | 9,1 |
cena osnovnega vozila v EUR | 9.990 |
cena testnega vozila v EUR | 14.990 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 17.340 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















