Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Beli prah

Renault twingo RS cup

Avtor prispevka: Anže Jereb
Čeprav globalna kriza kar pošteno seka tudi po Sloveniji, še ne pomeni, da si je potrebno odtegniti prav vsak užitek. Zlasti, če si ga lahko privoščite in obenem kolebate o smiselnosti takšne poteze. Morda lahko cenovno stopite stopnično nižje in si privoščite nekaj, kar je malenkost bolj ugodno in ne kaj dosti manj zabavno od prvotnega plana.
Beli prah
Foto: Matej Mitruševski
10. 1. 2013 ob 8:15
Komentarjev: 0
video test renault twingo RS cup
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ko govorimo o avtomobilu, ki bi ga imeli zgolj za zabavo, je to lahko twingo RS namesto katerega od njegovih večjih bratov. A želje morajo biti tukaj kristalno jasne. Če potrebujete avtomobil, ki bo za občasno izživljanje in pogostejšo običajno vožnjo, potem twingo RS ne bo pravi. Potem pravzaprav noben model iz Renaultove družine RS ne bo pravi, saj boste bolj enonamenski avtomobil od te mušice res težko našli. Twingo RS sicer je sposoben peljati otroka in ženo, vsaj kar se prostora tiče, a to naj bo res izhod v sili. Ker je dovolj glasen, resda ne boste slišali, ko vas bo pri 130 km/h na avtocesti žena nadirala, a jo boste slišali potem doma. Da bi ji posodili avtomobil za v službo, to pa sploh ne.

Na avtocesti vam bo požrl živce, bo pa zato med ovinski risal nasmeh!

Resno! Če je megane RS povsem umirjen še pri 160 km/h in clio RS povsem civiliziran pri 130 km/h, je twingo sovražnik avtocest. Ima še manjši motor pod pokrovom in le pet prestav, kombinacija pa je za večje hitrosti naporna. Sam spadam med prave privržence trdih in neudobnih avtomobilov, nikoli mi ni na račun vrhunskega užitka v vožnji težko postaviti osnovnega udobja na stranski tir, pa bi tule dvakrat premislil.

Pri 130 km/h je avtomobil na avtocesti tako glasen, da povsem normalen pogovor ni več povsem normalen, ampak je potrebno glas kar pošteno dvigniti. Hrup motorja in kombinacija vetra pomenita, da boste do Dubrovnika prišli hudičevo slabe volje. Ampak, če so danes skoraj vsi avtomobili že tako vsestranski in po drugi strani le redko zelo posebni v eni lastnosti, je twingo RS izjema. Ni veliko avtomobilov, ki bi me po vseh letih novinarstva povabili na užitkarsko vožnjo kar tako, brez posebnega cilja in brez posebne potrebe. Da bi počel to, kar počno motoristi, ko se skoraj brezciljno, zgolj za užitek, vozijo po cestah, to pa res ne.

No, twingo RS me je premamil, v začetku kratka načrtovana pot pa se je na koncu prelevila v dve uri trajajočo vožnjo po vseh okoliških hribih. Vmes sem seveda trikrat moral ustaviti in odgovoriti na klic, če sem v redu in če sem sploh normalen. Da je glasen in trd me ni motilo, prav neverjetno sem užival. Občutek je res vrhunski, kot pri vseh RS-ih. Kot bi sedel v mali bombici, ki ima eno samo nalogo, zagotavljati čisti užitek. Saj pravim, enonamenski avtomobil. Trd je podobno kot clio RS, v praksi ne kaj dosti počasnejši in seveda noro zabaven.

Sam bi sicer izbral clia, kljub temu da je s petnajstimi tisočaki twingo cenejši. Malce zaradi dejstva, da med njima ni tako velike cenovne razlike pa je clio vseeno bolj uporaben, obenem pa tudi prostornejši. Predvsem pa bi clia izbral zaradi daljšega medosja, ki pomeni, da je v zavojih in pri hitrih menjavah smeri bolj predvidljiv. Recimo temu manj živčen. Kateregakoli boste izbrali, še več adrenalina bo ponudil le tisti beli prah, ki si ga nekateri tako radi tlačite v nos. A je za razliko od RS-ov prepovedan.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault twingo RS cup
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 98 (133) pri 6.750
največji navor v Nm pri vrt./min 160 pri 4.400
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3687 x 1654 x 1470
medosna razdalja v mm 2367
prtljažnik v litrih 165
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1049 (421)
največja hitrost v km/h 201
pospešek 0-100 km/h v s 8,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,0/5,6/6,0
poraba na testu v l/100 km 9,1
cena osnovnega vozila v EUR 9.990
cena testnega vozila v EUR 14.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 17.340

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 2. 2025
Februar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627280102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 3 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |