Honda je novi jazz na slovenske ceste spustila junija, mi pa smo tehnološko napreden japonski avtomobil nedavno dobili na test. Jazz še vedno ostaja eden najbolj prostornih in uporabnih malčkov.
Honda jazzu relativno hitro menjuje oblačila, saj je zadnji na trgu vztrajal okoli pet let, četrta generacija pa je bistveno bolj sodobna in bolj kvalitetno sestavljena. Materiali so dobri, nekaj je mehkih površin, vse pa je sodobno in po vzoru električne honde E. Gumbov je torej malo, smo pa navdušeni nad tem, da so še vedno prisotni za ventilacijo. Z ekstremno ozkima A-stebričkoma so povečali voznikov vidni kot z 68 na 90 stopinj, zanimiva je tudi varnostna vreča v voznikovem sedežu, ki pri bočnem trku prepreči, da bi glavi sprednjih potnikov končali druga v drugi. Sedalni del zadnje klopi je še vedno mogoče dvigniti in prevažati večje stvari, najbolj napreden pa je hibridni pogonski sklop, ki je zdaj edini v ponudbi. Ima tri motorje, 1,5-litrski bencinski agregat in dva kompaktna elektromotorja. Sistemske moči ne navajajo, premore pa bencinski motor 72 kW (98 KM) moči, elektromotor (ki je zadolžen za poganjanje koles, saj drugi deluje kot generator) pa 80 kW (108 KM). Kako se obnese v praksi pa izveste kmalu v testu.