Audi A6
Mednarodna premiera
Zgodba je stara že dobrih 42 let. Leta 1968 je namreč na svet pripeljal prvi audi 100, ki je takoj navdušil s svojo lahko gradnjo, prostornostjo, kasneje še aerodinamiko in štirikolesnim pogonom. Sedaj bo uspeh predhodnih poskusila ponoviti že sedma generacija po vrsti. Na strani A6 so tako številke (v vsem tem času je bilo prodanih že preko 7 milijonov vozil modelov 100 in A6) in tehnika (slogan 'napredek s tehniko' se z novim modelom še kako potrjuje), sploh pa dizajn.
Avtomobil v tem razredu mora biti avtomobil, ki si ga kupec želi. To pomeni privlačno in statusno podobo, ki jo novi audi A6 vsekakor ima, hkrati pa še kopico novosti, ki jih konkurenca nima. Recimo Wi-Fi. A6 je lahko povezan z internetom, kjerkoli se pač nahajate, vi pa medtem brskate po spletu. Tudi med vožnjo, nanj pa se lahko priklopi do 8 naprav. Potem je tu google earth, ki s pravimi satelitskimi posnetki prikazuje zemljevid na vaši navigacijski napravi, res pa je, da za to potrebujete internetno povezavo, ki v tujini ni poceni. Potem prepoznava vašo pisavo ali glasovne ukaze, vas opozarja na vozila v mrtvem kotu, sam popravlja volan, če zapeljete preko črte nad 65 kilometri na uro, in z aktivnim tempomatom sam zavira. Najbolj pa navdušijo luči, ki so lahko v polni led tehniki, torej tudi glavni snop svetlobe proizvajajo svetilne diode, ki porabijo manj energije in bistveno bolj učinkovito osvetljujejo vozišče pred vami. Pri tem jim pomaga vgrajena kamera, ki spremlja promet pred sabo, in satelitsko spremljanje vašega položaja, da skupaj z navigacijsko napravo ugotovita, kje in na kakšni cesti se nahajate, s tem pa se prilagaja še snop svetlobe. Res, napredek s tehniko oziroma najnovejša tehnologija na štirih kolesih.
Tudi pri vožnji so se potrudili in sprednjo os pomaknili naprej, tako da je previs za 82 milimetrov krajši, medosna razdalja pa daljša. A6 je zato bolj vodljiv, po zaslugi aluminija, ki ga je v tem avtomobilu 20 odstotkov, pa še bolj varčen in varen. Če ne bi uporabili tega lahkega materiala, bi bil za okoli 15 odstotkov težji, kar v povprečju pomeni do 80 kilogramov na vozilo. Velik poudarek so dali zvočni izolaciji, kar se med vožnjo dejansko občuti, saj je avtomobil res prijetno tih, zopet pa niso razočarali niti z aerodinamiko, saj količnik zračnega upora znaša le 0,26.
Na začetku bomo lahko izbirali med tremi dizelskimi in dvema bencinskima motorjema, pri vseh pa so porabo goriva uspeli konkretno zmanjšati. Pri najšibkejšem 2,0 TDI (130 kW/177 KM) se hvalijo s povprečno porabo le 4,9 litra na 100 kilometrov, pri 3,0 TDI s sprednjim pogonom (150 kW/204 KM) 5,2 litra, pri 3,0 TDI quattro (180 kW/245 KM) s pogonom na vsa kolesa pa 6 litrov. Potem je tu še v tem trenutku osnovni bencinski 2,8 FSI (150 kW/204 KM) s porabo 7,4 litra, na vrhu razpredelnice pa bencinski s kompresorjem 3,0 TFSI (220 kW/300 KM) s štirikolesnim pogonom in povprečno porabo 8,2 litra.
Osnovni dvolitrski dizelski model bo stal manj kot 40 tisoč evrov, vendar bo točna cena znana ob prihodu na naš trg. Sicer se v Nemčiji prične prodajati konec marca, pri nas pa malo kasneje. Potem čez par mesecev sledi še novi A6 avant, jeseni pa čisto novi mali SUV Q3, tako da novosti tudi letos pri Audiju ne bo zmanjkalo.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!