Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Audi A6

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Nemci so na otoku, ki je znan po pomarančah, najbolj aktivnem vulkanu v Evropi in mafiji, predstavili čisto novi audi A6. Sicilija je s svojo slikovito pokrajino ustvarila krasne pogoje za prvo vožnjo avtomobila, ki je najbolj pomemben v Audijevi ponudbi in ki bo skoraj gotovo spet postal uspešnica.
Audi A6
Foto: Matej Mihinjač
9. 9. 2011 ob 20:58
Komentarjev: 2
Audi A6
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Zgodba je stara že dobrih 42 let. Leta 1968 je namreč na svet pripeljal prvi audi 100, ki je takoj navdušil s svojo lahko gradnjo, prostornostjo, kasneje še aerodinamiko in štirikolesnim pogonom. Sedaj bo uspeh predhodnih poskusila ponoviti že sedma generacija po vrsti. Na strani A6 so tako številke (v vsem tem času je bilo prodanih že preko 7 milijonov vozil modelov 100 in A6) in tehnika (slogan 'napredek s tehniko' se z novim modelom še kako potrjuje), sploh pa dizajn.

Avtomobil v tem razredu mora biti avtomobil, ki si ga kupec želi. To pomeni privlačno in statusno podobo, ki jo novi audi A6 vsekakor ima, hkrati pa še kopico novosti, ki jih konkurenca nima. Recimo Wi-Fi. A6 je lahko povezan z internetom, kjerkoli se pač nahajate, vi pa medtem brskate po spletu. Tudi med vožnjo, nanj pa se lahko priklopi do 8 naprav. Potem je tu google earth, ki s pravimi satelitskimi posnetki prikazuje zemljevid na vaši navigacijski napravi, res pa je, da za to potrebujete internetno povezavo, ki v tujini ni poceni. Potem prepoznava vašo pisavo ali glasovne ukaze, vas opozarja na vozila v mrtvem kotu, sam popravlja volan, če zapeljete preko črte nad 65 kilometri na uro, in z aktivnim tempomatom sam zavira. Najbolj pa navdušijo luči, ki so lahko v polni led tehniki, torej tudi glavni snop svetlobe proizvajajo svetilne diode, ki porabijo manj energije in bistveno bolj učinkovito osvetljujejo vozišče pred vami. Pri tem jim pomaga vgrajena kamera, ki spremlja promet pred sabo, in satelitsko spremljanje vašega položaja, da skupaj z navigacijsko napravo ugotovita, kje in na kakšni cesti se nahajate, s tem pa se prilagaja še snop svetlobe. Res, napredek s tehniko oziroma najnovejša tehnologija na štirih kolesih.

Tudi pri vožnji so se potrudili in sprednjo os pomaknili naprej, tako da je previs za 82 milimetrov krajši, medosna razdalja pa daljša. A6 je zato bolj vodljiv, po zaslugi aluminija, ki ga je v tem avtomobilu 20 odstotkov, pa še bolj varčen in varen. Če ne bi uporabili tega lahkega materiala, bi bil za okoli 15 odstotkov težji, kar v povprečju pomeni do 80 kilogramov na vozilo. Velik poudarek so dali zvočni izolaciji, kar se med vožnjo dejansko občuti, saj je avtomobil res prijetno tih, zopet pa niso razočarali niti z aerodinamiko, saj količnik zračnega upora znaša le 0,26.

Na začetku bomo lahko izbirali med tremi dizelskimi in dvema bencinskima motorjema, pri vseh pa so porabo goriva uspeli konkretno zmanjšati. Pri najšibkejšem 2,0 TDI (130 kW/177 KM) se hvalijo s povprečno porabo le 4,9 litra na 100 kilometrov, pri 3,0 TDI s sprednjim pogonom (150 kW/204 KM) 5,2 litra, pri 3,0 TDI quattro (180 kW/245 KM) s pogonom na vsa kolesa pa 6 litrov. Potem je tu še v tem trenutku osnovni bencinski 2,8 FSI (150 kW/204 KM) s porabo 7,4 litra, na vrhu razpredelnice pa bencinski s kompresorjem 3,0 TFSI (220 kW/300 KM) s štirikolesnim pogonom in povprečno porabo 8,2 litra.

Osnovni dvolitrski dizelski model bo stal manj kot 40 tisoč evrov, vendar bo točna cena znana ob prihodu na naš trg. Sicer se v Nemčiji prične prodajati konec marca, pri nas pa malo kasneje. Potem čez par mesecev sledi še novi A6 avant, jeseni pa čisto novi mali SUV Q3, tako da novosti tudi letos pri Audiju ne bo zmanjkalo.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
dnctdW5pb24tY2hpZWYtc2xhbXMtcG9yc2NoZS1jZW8tODY2MV8xLmpwZzEzMTk1MzMwMzY=.jpg
JACKY pravi:
Resnično vrhunski avtomobil v vseh pogledih, a sam bi prednost dal BMW
(pred 1 desetletji )
VEVTVC1CTVdkLTA1X2IuanBlZzEzMTU2NTk1NTk=.jpg
specto pravi:
topsič
(pred 1 desetletji )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |