Segment majhnih vozil je na našem trgu izjemno pomemben, predstavlja namreč skoraj polovico celotne prodaje, v lanskem letu malo manj kot 24.000 vozil. Znotraj segmenta vedno večjo vlogo dobivajo majhni križanci, ki predstavljajo dve tretjini vseh prodanih majhnih avtomobilov, v lanskem letu okoli 14.000. Če se še malo poigramo z odstotki, to pomeni, da je bil vsak tretji prodan avtomobil lanskega leta mali križanec. Volkswagen ima med majhnimi avtomobili polo in model T-cross, sedaj pa so med oba stisnili še model taigo.
Ta stoji na enaki modularni platformi MQB in po dimenzijah stoji med obema zgoraj omenjenima modeloma, predvsem pa naj bi z bolj atraktivno karoserijsko obliko, ki se v zadnjem delu po kupejevsko hitreje spušča navzdol, privabljal mlajše kupce. Da si boste lažje predstavljali, od pola je dobrih dvajset centimetrov daljši in v njem se sedi pet centimetrov višje. Tudi od modela T-cross je daljši, se pa v tem primeru znotraj sedi pet centimetrov nižje. Torej je nekakšen kompromis višjega sedenja z občutkom, da ste vseeno v bolj dinamičnem predstavniku, na kar opozori tudi podvozje; med prvo kratko vožnjo je bilo čutiti, da je kar čvrsto nastavljeno. Tudi njegova uradna oznaka namiguje na to, CUV namreč pomeni Crossover Utility Vehicle oziroma po domače kupe križanec. Pa čeprav kupe seveda ni in takšne oznake proizvajalci radi natikajo modelom, ker se fino slišijo. Prostornost je tudi ena od njegovih vrlin, prtljažnik namreč ponuja kar 440 litrov.
Na voljo sta dva motorja, trivaljni litrski turbobencinar lahko ponuja 70 oziroma 81 kW moči, močnejša različica ima poleg ročnega še možnost izbire robotiziranega menjalnika DSG. Močnejši je štirivaljni motor 1.5 TSI, ki ponuja 110 kW moči in je serijsko povezan z menjalnikom DSG. Vgradnja dizelskega motorja ali hibridnega sklopa zaenkrat ni predvidena, čeprav je platforma pripravljena in bodo vozilu lahko dodali hibridni pogonski sklop, če bi se po njem pojavile velike zahteve.
Povsem osnovno različico taiga lahko pričakujete šele v drugi polovici prihodnjega leta, ker zanjo niti ne pričakujejo posebnih želja, bo pa okoli tisočak in pol cenejša od zaenkrat najcenejšega taiga z opremo life. Ta vas bo stal od 19.461 EUR naprej, kar je okoli tri tisočake več kot primerljivo opremljen polo in tisočak manj od opremsko enakega modela T-cross. Že serijsko so vsi modeli kar konkretno založeni z opremo, med drugim vsi ponujajo serijske led luči, dodatkov, ki so na voljo, pa vseeno ostaja veliko.
Serijske digitalne merilnike z diagonalo 8 palcev lahko zamenjate z 10,2-palčnimi in tudi serijski osrednji zaslon z diagonalo 6,5 palca lahko oplemenitite z 8- ali celo 9,2-palčnim. Opremi style in R-line imata serijsko tudi že matrične led luči in večja platišča, okrasno lučko, ki osvetljuje tla ob vozilu in še kaj, se pa omenjeni opremi ločita predvsem po tem, da ena cilja bolj na elegance željne kupce, R-line pa ponuja nekaj več športnega pridiha. Tudi dvobarvna zunanjost je na voljo, v tem primeru črna streha, ogledala in zatemnjena stekla zadaj, R-line pa ponuja dodatek Black Style s črnimi obrobami ob straneh, črnima vzvratnima ogledaloma in črnim zaključkom izpušne cevi.
Še nekaj cen:
volkswagen taigo 1.0 TSI 70 kW life – 19.461 EUR
volkswagen taigo 1.0 TSI 81 kW life – 20.197 EUR
volkswagen taigo 1.0 TSI 81 kW style – 22.040 EUR
volkswagen taigo 1.0 TSI 81 kW r-line – 22.470 EUR
volkswagen taigo 1.0 TSI 81 kW DSG life – 22.116 EUR
volkswagen taigo 1.0 TSI 81 kW DSG style – 23.953 EUR
volkswagen taigo 1.0 TSI 81 kW DSG R-line – 24.386 EUR
volkswagen taigo 1.5 TSI 110 kW DSG R-line – 26.271 EUR