Crosstar je skratka novi član Hondine družine, ki sledi načrtu, da bosta dve tretjini globalne prodaje te znamke do leta 2030 elektrificirani. Do naslednjega leta pa v Evropi že vsi Hondini najpomembnejši modeli. Tudi crosstar je zato hibrid in to je tudi edini pogonski sklop, ki ga lahko izberete. Sicer pa gre za vozilce skromnih dimenzij in velike notranje prostornosti, ki je tri centimetre bolj oddaljeno od tal kot jazz, na osnovi katerega je izdelano.
Zato prav tako že v osnovi ponuja varnostni skupek elementov Honda sensing s kar desetimi varnostnimi blazinami ter kupom ostalih asistenčnih elementov. Znotraj boste tudi v tem primeru našli sedeže 'magic seats', kjer v drugi vrsti lahko celo dvignete sedalni dela in dobite na ta račun ogromno prostora. Sedeži so tudi oblečeni v vodoodbojno tkanino, kar še malce bolj poudari robustnejši karakter avtomobila.
No, sicer pa glede na skromne zunanje dimenzije, znotraj prostora ni malo. Prtljažnik ponuja skoraj 300 litrov prostora, pa čeprav je avto dolg le 4090 milimetrov, kar je skoraj pet centimetrov več kot jazz, a večinoma le na račun bolj zajetnih odbijačev. Je pa kot rečeno tri centimetre bolj oddaljen od tal, da bo lažje kljuboval kakšnemu makadamu. Za hud teren pa seveda ni. Boste pa po drugi strani veliko bolj cenili vrhunsko preglednost, spredaj so z zelo tankima stebričkoma vidni kot povečali na kar 90 stopinj.
Pogon je le spredaj, kolesi pa poganja hibridni sklop. 1,5-litrski bencinski motor, ki deluje po Atkinsonovem ciklu, in elektromotor. Bencinski agregat ponuja 72 kW moči in 131 Nm navora in lahko poganja vozilo ali pa deluje le kot generator, elektromotor pa z 80 kW moči skrbi za dodatnih 253 Nm navora. Podatka za skupno sistemsko moč še vedno nimamo, je pa kombinacija dovolj zmogljiva, da crosstar stotico ugleda v 9.9 sekunde. Predvsem pa zgolj na elektriko lahko vozi veliko časa, pri mestnih hitrostih praktično ves čas in seveda manj, ko zapeljete na hitrejše ceste.
Različnih paketov oprem niti ne bo, izbirali boste lahko le med crosstarjem z enobarvno karoserijo ali takšnim, kjer je ostrešje v drugačni barvi od ostale karoserije. V obeh primerih se bo oprema glasila Executive in bo precej bogata, redna cena po ceniku pa 25.990 EUR oziroma še 500 EUR več za dvobarvnega. Brez dvoma gre spet za prijetno in zanimivo vozilce, ki pa bo kupce precej uspešno podilo stran s svojo zajetno ceno.