Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Lexus UX

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Če so vozila znamke Lexus na naših cestah še vedno prava redkost, pa se bo to počasi spremenilo z modeli, kot je novi križanec UX. Z dolžino 4,5 metra je krajši kot NX in RX, a za znamko še bistveno bolj pomemben.
Lexus UX
Foto: Gašper Miš
28. 5. 2019 ob 23:00
Komentarjev: 1

K
ot večino novih lexusov boste tudi dinamični križanec UX (kratica, ki pomeni Urban eXplorer, torej mestni raziskovalec) prepoznali po precej ostrih linijah, spredaj pa še ozkih LED-žarometih in značilni motorni maski. Na boku lahko najdemo velika 17- ali 18-palčna lita platišča, sama silhueta pa razkrije, da gre v tem primeru za precej nizek avtomobil, ki v višino meri le 1,54 metra. Kljub temu, da je UX eden najnižjih predstavnikov razreda, so mu Japonci za spopad z urbano mestno džunglo namenili plastične obrobe blatnikov, zadek pa okrasili še s finimi povezanimi svetili. V notranjosti prevladujejo kakovostni materiali, številnim klasičnim stikalom pa se pridružuje še velik 7- ali celo 10,3-palčni zaslon. Če boste doplačali, ne bo manjkal niti projekcijski prikazovalnik, avdiofili pa boste bolj navdušeni nad naprednim ozvočenjem Mark Levinson s skupaj kar 13 zvočniki. Kar se tiče prostornosti v kabini, je novinec nekje v povprečju razreda, prtljažni prostor pa je med manjšimi. Pri različicah s sprednjim pogonom meri 320, pri tistih s štirikolesnim pa še bolj skromnih 283 litrov.


Najmanjši Lexusov križanec stoji še na novi platformi s kratico GA-C, to pa si deli z novo toyoto corolla in križancem C-HR. Pod motornim pokrovom je prostor tokrat namenjen eni izmed dveh pogonskih različic, in sicer klasični turbobencinski UX 200 ter hibridni UX 250h, ki bo pri nas bolj priljubljena. Kar 90 odstotkov kupcev bo izbralo prav to, v vsakem primeru pa govorimo o 2,0-litrskem štirivaljniku, ki pri različici UX 200 razvije 125 kilovatov moči (171 KM), pri hibridni 250h pa je sistemske moči za 135 kilovatov (184 KM). V obeh primerih govorimo še o neskončnostopenjskem menjalniku direct shift CVT in pogonu na sprednji kolesi. Štirikolesni je na voljo le kupcem hibrida, je pa res, da s 160 milimetri oddaljenosti od tal UX vseeno ni avtomobil, ki ga boste pogosto videli na zahtevnih brezpotjih.


Poleg pogona lahko kupci izbirate še med sedmimi paketi opreme, tudi atraktivnim F sport. Za nakup osnovnega modela UX 200 pripravite od 29.950 (UX 200 FWD finesse) do 49.950 evrov (UX 200 FWD F sport premium) oziroma najmanj 33.950 (UX 250h FWD finesse) in največ 50.950 evrov (UX 250h FWD F sport premium), če v vaši garaži želite hibridni UX 250h. Štirikolesni pogon E-four je na voljo le pri slednjem, zanj pa boste odšteli še dodatnih 1.550 evrov. Na spodaj navedene cene zastopnik znamke ponuja še 2.500 evrov popusta, kar je dovolj, da bo do konca letošnjega leta na slovenske ceste zapeljalo 85 vozil. Vsi, ki želite še bolj zelen avtomobil, pa lahko počakate še nekaj mesecev, ko bo ponudbo okrepil še UX 300e. To bo prvi električni avtomobil znamke Lexus, ki bo v drobovju skrival 53 kWh baterijo, s pomočjo katere bo prevozil vse do 350 električnih kilometrov.

Informacije o lexusu UX lahko pridobite še v mednarodni premieri.

Cene:

lexus UX 200 FWD finesse, n-st. CVT (125 kW) – 29.950 EUR
lexus UX 200 FWD comfort, n-st. CVT (125 kW) – 35.950 EUR
lexus UX 200 FWD style, n-st. CVT (125 kW) – 40.950 EUR
lexus UX 200 FWD F sport, n-st. CVT (125 kW) – 42.950 EUR
lexus UX 200 FWD business, n-st. CVT (125 kW) – 42.950 EUR
lexus UX 200 FWD luxury, n-st. CVT (125 kW) – 47.950 EUR
lexus UX 200 FWD F sport premium, n-st. CVT (125 kW) – 49.950 EUR
lexus UX 250h FWD finesse, n-st. CVT (135 kW) – 33.950 EUR
lexus UX 250h FWD comfort, n-st. CVT (135 kW) – 36.950 EUR
lexus UX 250h FWD style, n-st. CVT (135 kW) – 41.950 EUR
lexus UX 250h FWD F sport, n-st. CVT (135 kW) – 43.950 EUR
lexus UX 250h FWD business, n-st. CVT (135 kW) – 43.950 EUR
lexus UX 250h FWD luxury, n-st. CVT (135 kW) – 48.950 EUR
lexus UX 250h FWD F sport premium, n-st. CVT (135 kW) – 50.950 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Kulllll
(pred 5 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 8. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |