BMWjev dogodek xDrive ni novost, saj ga že nekaj let zapored pripravljajo ob takšnem času. Letos so se ponovno odločili za Pokljuko, natančneje za okolje našega največjega biatlonskega centra, kar je seveda logično, saj je BMW sponzor naših biatloncev in tudi svetovnega prvenstva. In zopet so pripravili zanimiv program, ki je bil en dan rezerviran za novinarje, sicer pa preko treh vikendov in vmesnih delovnih dni zmogljivosti štirikolesnega pogona xDrive lahko preizkušajo še ostali povabljeni.
Dva poligona sta lepo pokazala, da se pogon precej dobro znajde tudi takrat, ko se oprijem pnevmatik hitro menja. Če je včasih spredaj in naslednji trenutek le zadaj, če sta dve kolesi v zraku in je res veliko oprijema na primer le zadaj desno, tudi takrat nima posebnih težav in se hitro znajde, podkrepljen z računalniškimi možgani. Seveda pa je pogoj, da pnevmatike ali samo ena od njih ima dober oprijem. Standardno je sicer pogon nastavljen tako, da gre 40 odstotkov moči k sprednjima kolesoma in 60 zadnjima, deluje pa proaktivno, kar pomeni, da lahko odstotek moči hitro in nezaznavno samodejno spreminja in prenaša navor izbranemu kolesu.
Pospeševanja so bila vedno odločna in vožnja zanesljiva, voznik pravzaprav nikoli ne dobi tistega zoprnega občutka, da nekje mogoče ne bo šlo.
Tudi letos ni manjkala vožnja po zasneženi poti skozi gozdove Pokljuke, kjer avtomobili kljub ledu na nekaterih mestih niso imeli nobenih težav. Pospeševanja so bila vedno odločna in vožnja zanesljiva, voznik pravzaprav nikoli ne dobi tistega zoprnega občutka, da nekje mogoče ne bo šlo. Edina slabost te lahkotnosti premagovanja slabih podlag je zato morda le težko odkrivanje skrajne meje, to pa včasih komu da preveč poguma in takrat lahko vozilo žalostno občepi v kakšnem kupu snega.
Pa presenečenje? Prihod enega prvih serijskih modelov X7. Ostale pri nas pričakujte v maju, tokrat pa so ga premierno in z velikim pompom pokazali le na hitro in s prepovedjo fotografiranja. So nam celo iz rok vzeli mobilne telefone, da ne bi preveč 'skakali' okoli njega. Zato le ena fotografija, narejena seveda z dovoljenjem odgovornih pri BMWju. Več kot pet metrov dolg kolos s trimetrsko medosno razdaljo lahko ponuja šest ali sedem sedežev, je ogromen in zanj se že hudo ogrevajo Američani, Kitajci in Rusi. Nekako pričakovano, kajne? Trije motorji bodo na voljo v začetku: dva šestvaljna turbodizla in en šestvaljni turbobencinski motor. Pozneje pa še hibrid in zverina z osemvaljnim agregatom pod dolgim pokrovom.