Težko je govoriti o nekem posebnem prestižu razen o zelo privlačni armaturni plošči z izbranimi materiali. V osnovi je tudi X še vedno le delovni stroj, ki temelji na Nissanovi navari, zato tudi vožnja ne more biti bistveno drugačna. Tudi tukaj je dno šasija z letveno jekleno strukturo in večvodilno togo premo zadaj, vzmeti so vijačne, da je vožnja bolj udobna, enako tudi osnovna motorja v ponudbi za različici X 220 d in X 250 d. Gre za 2,3-litrska dizelska štirivaljnika s 120 in 140 kW (163 in 190 KM), pri obeh je možno izbrati pogon na zadnji kolesi ali priklopljivi štirikolesni, ki omogoča priklop ali odklop zadnjih koles do hitrosti 100 km/h. Pri vseh različicah s štirikolesnim (4Matic) boste lahko doplačali tudi za mehansko zaporo zadnjega diferenciala, medtem ko je pomoč pri počasnem spuščanju po klancu serijska.
X je eden večjih pick-upov pri nas, v dolžino meri kar 5,34 metra, zato je tudi keson dolg 1.587 mm.
X je eden večjih pick-upov pri nas, v dolžino meri kar 5,34 metra, zato je tudi keson dolg 1.587 mm. Za prave uporabnike je pomemben še podatek, da lahko nosi največ 1.037 kg ter vleče 3,5-tonsko prikolico, za avanturiste pa še, da je pristopni kot spredaj 29 stopinj, oddaljenost zadnje preme od tal najmanj 221 mm, globina bredenja 600 mm, največja sposobnost vzpenjanja pa 100 odstotkov. S terenskimi zmogljivostmi se je že izkazal nissan navara, zato bi moral enako prepričati tudi X.
Razlike v primerjavi z navaro pa se začno z močnejšim motorjem za različico X 350 d. Ta bo poskrbela, da bo imel Mercedes-Benz najmočnejši pick-up srednje velikosti na trgu, ki bo premogel hišni 3,0-litrski V-šestvaljnik in 190 kW (258 KM) oziroma 550 Nm navora; enak motor na primer poganja tudi razred E. Menjalnik bo tukaj serijski 7-stopenjski samodejni 7G-tronic plus, pogon pa Daimlerjev stalni štirikolesni, takšen, kot poganja tudi model GLE. Poleg osnovnega pure sta na voljo še dva bogatejša paketa opreme, progressive in power, X 250 d pa že v osnovi samo z dražjim progressive, da ne boste mislili, da je napaka v ceniku, ker je s pogonom 4Matic cenejši.
Kupcem bo na voljo še veliko dodatne opreme, kot so pokrovi in obloge kesona, zunanji okraski in dodatna zaščita, verjetno velja omeniti tudi, da X spada med lahka tovorna vozila, torej si lahko zavezanci za DDV slednjega obračunajo pri nakupu. Sicer pa je Mercedes-Benz rekordno zaključil leto 2017 v Sloveniji, saj so prodali največ vozil doslej - 1.359, s čimer so dosegli 2,19-odstotni tržni delež. Prihodnje leto si obetajo še boljše številke, 1.472 osebnih vozil ter 590 lahkih gospodarskih, pri katerih bo imel nekaj odstotkov zaslug tudi novi X. Trg poltovornjakov je v Sloveniji seveda majhen, le okoli 400 tovrstnih vozil se letno proda pri nas, pri čemer naj bi si X odrezal med 10 do 12 odstotkov. Če želite po terenu voziti težek tovor, boste to odslej lahko počeli tudi z zvezdo na nosu.
Nekatere cene:
mercedes-benz X 220 d pure - 36.130 EUR
mercedes-benz X 220 d 4Matic pure - 37.960 EUR
mercedes-benz X 250 d progressive - 41.630 EUR
mercedes-benz X 250 d 4Matic pure - 39.540 EUR
paket opreme progressive - 4.038 EUR
paket opreme power - 9.260 EUR