Opel insignia GSi
Mednarodna premiera
Potem so Oplovi inženirji še enkrat zajeli sapo in se malo spravili v red, eden od sadežev bolj temeljitega razmišljanja pa je bila tale insignia OPC s štirikolesnim pogonom. Mnogo boljša, na našem testu po prelazih nad Livignom se je kar dobro obnesla, vseeno pa je bila z maso vlačilca pretežka za res pravo uživanje.
Nova insignia je bistveno lažja, zajetnih 160 kilogramov.
Nova insignia je bistveno lažja, zajetnih 160 kilogramov, če sem natančen, in to sploh ni zanemarljivo. Kot tudi ni zanemarljiva oznaka GSi. Jaz se še vedno dobro spomnim astre GSi, ki je bila z dvolitrskim bencinskim motorjem in 150 ’konjički’ takrat moj sanjski avto. Pravi strah in trepet cest, he he. No, vsaj za nas, mulce …
Ne zdi se mi pretrda, to je pomembno, ker se tisti bolj uglajeni in zahtevni kupci sicer ne bi želeli odločati zanjo. Med različnimi voznimi programi lahko izbirate in v načinu sport podvozje otrdi, motor postane odzivnejši, krmiljenje pa bolj direktno. Da bo vse pod nadzorom, skrbijo še odlični sedeži, zlasti sprednja dva, ki so ju posebej razvili za GSi. Fenomenalna sta in lepo objameta hrbet, vsak tehta le 26 kilogramov, kar je celo manj od mase sedeža v corsi OPC, pa čeprav je tisti ročno pomičen, tega pa poganjajo motorčki in ponuja celo masažo.
Tudi insignia ima dvolitrski motor.
Prej sem omenjal dvolitrski motor v stari astri GSi … tudi insignia ima dvolitrski motor. Pravzaprav dva, oba prisilno polnjena, a priporočam le turbobencinski. Ponuja 260 ’konjičkov’, to je 191 kilovatov, ob štirikolesnem pogonu pa pomeni, da stotico ugleda po 5,9 sekunde, predvsem pa se zaradi odlične trakcije odločno požene že z mesta in pospeševanja po občutku delujejo bolj surovo.
Cena? 34 'jurjev' za bencinsko limuzino in malo manj kot tri več za dizelsko. Evo, še en razlog za priporočilo bencinske različice, za razliko v nabavni ceni se boste kar nekaj let brezskrbno vozili naokoli. Zdaj pa hitro razbit prašička in vzet vse ven. Ali bi raje OPC? Sumim, da bo tudi ta kmalu ugledal luč sveta.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!