Po šestih letih se ix35 tako poslavlja, zamenjuje pa ga tucson, ki je sicer plod enakega oblikovalskega jezika, le da so ga dopolnili in avtomobil izgleda zelo dobro, poudarjajo pa tudi bolj kakovostno izdelavo. V dolžino je zrasel le nekaj centimetrov, nova arhitektura in daljše medosje pa dopuščata več notranjega prostora. Tako za potnike kot tudi v prtljažniku, ki ponuja 513 litrov prostornine in je dobil še funkcijo pametnega odpiranja. Ko boste do avtomobila stopili s polnimi rokami, se bodo vrata sama odprla.
Sicer pa poleg prostornosti pri Hyundaiju poudarjajo, da so veliko naredili glede varnosti in pri izdelavi uporabili strukturno zelo čvrsto, a lahko jeklo, obenem pa se tucson ponaša s številnimi varnostnimi pripomočki, med katerimi velja izpostaviti sistem AEB, ki pomaga preprečiti nalet v vozila pred vami, zazna pa celo pešce. Če se kateremu od njih vseeno uspe položiti na pokrov motorja, pa se slednji ob trku nekoliko dvigne in pešca zaščiti. Tucson zna tudi spremljati črte na cesti in po potrebi smer popraviti s samodejnim vrtenjem volana, sam zna parkirati in spremlja promet za sabo, ko lezete s parkirnega mesta, prvi pri tej znamki pa zna opozarjati tudi na vozila v mrtvem kotu in brati prometne znake.
Bogatejši paketi opreme imajo 8-palčni zaslon, navigacijska naprava znamke TomTom pa sedem let od nakupa zagotavlja prometne informacije (te v Sloveniji ne delujejo), vreme, seznam radarjev in ostalega, v tem času pa jo boste štirikrat lahko tudi brezplačno nadgradili. Zanimivo je, da so lego pilili na slavnem Nordschleife in obljubljajo, da je občutek na volanu bistveno boljši. Ker smo na premieri prevozili premalo, to potrdimo v testu. Kakorkoli že, še letos nameravajo pri nas prodati okoli 150 vozil, zato do konca leta veljajo tudi akcijske cene in najcenejši tucson lahko domov odpeljete za dvajset tisočakov.
Večina bo bojda posegla po malo dražji različici z 1,7-litrskim turbodizlom v nosu, ta pa je na voljo le v kombinaciji s sprednjim pogonom. Sicer pa bencinsko stran zastopa 1,6-litrski motor, ki je poleg atmosferske in dvokolesno gnane različice na voljo tudi v novi izvedenki. Tej pri dihanju pomaga turbinski polnilnik, pogon je lahko tudi štirikolesni, poleg ročnega menjalnika pa lahko izberete še novi 7-stopenjski robotizirani z dvojno sklopko. Poleg omenjenega dizla je na voljo še dvolitrski (v dveh različicah), povezan je z ročnim ali 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom, pogon pa je tudi lahko le spredaj ali na vsa kolesa.