Model CX-5 ni le pomemben avtomobil kar se same prodaje tiče, pač pa velja za prvega znanilca oblikovalskega jezika KODO in tehnologij SKYACTIVE. To ohranja tudi v novi reinkarnaciji, za katero bi lahko rekli, da je oblikovno tako podobna in tako drugačna. Pravijo, da so linije kljub številnim ostrim potezam predvsem prečiščene, boste pa hitro opazili predvsem vsa svetila, med katerimi izstopajo prilagodljivi LED-žarometi z možnostjo delne ali pa popolne zatemnitve posameznih sklopov. Pri motorni maski so se poslovili od petih horizontalnih prečk, premierno pa predstavljajo še novo kovinsko barvo, ki sliši na ime soul crystal red. Govorimo o že značilni rdeči, pri kateri so še bolj poudarili zasičenost in globino barve. Drži, da je lepa, in drži, da ni poceni. Če vam je všeč, pripravite kar 840 evrov.
Tudi v notranjosti prej kot revolucijo pričakujte evolucijo. Kljub malo manjšim meram, kar meter pokaže predvsem v višino, lahko pričakujete celo več prostora, predvsem pa bistveno boljše materiale. Če ne to, boste opazili nov volanski obroč, ki je lahko tudi ogrevan, in multimedijski zaslon, na armaturni plošči postavljen precej višje. Podobno so naredili še s sredinsko konzolo, kjer kot po prenovi predhodnika najdemo električno ročno zavoro, so pa spremenili še obliko sedežev, klop pa po novem omogoča še nastavitev naklona. Ne izključujemo možnosti, da so tudi samo na ta način za 43 litrov povečali prostor za električno pomičnimi vrati prtljažnika, ki jih po novem pogoltne krepkih 506. Med sistemi i-ACTIVESENSE pri novi mazdi CX-5 najdemo nov prilagodljiv radarski tempomat, ki deluje do zaustavitve vozila in omogoča ponovno speljevanje, novost pa predstavlja še razširjen projekcijski prikaz na vetrobranskem steklu, tudi z možnostjo prikaza hitrostnih omejitev.
Ob lansiranju lahko izbirate med štirimi motornimi različicami, in sicer štirivaljni 2,0-litrski bencinski z oznako G160, ki razvije 118 kilovatov moči (160 KM) ter 210 Nm navora in je na voljo izključno v povezavi z izboljšanim štirikolesnim pogonom i-ACTIVE AWD, potem pa imamo tu še malo močnejšo različico G165 s 121 kilovati moči (165 KM) ter 208 Nm navora, ki moč prenaša le na sprednji kolesi. Prisilno polnjeni dizelski različici nosita oznaki CD150 ter CD175 in ob prostornini 2,2 litra razvijeta 110 kilovatov (150 KM) ter 380 Nm navora oziroma 129 kilovatov (175 KM) ter 420 Nm navora. Pri prvi lahko izbirate med pogonom, pri drugi pa ne, ker se navor prenaša izključno na vsa štiri kolesa. Konec septembra prihaja še povsem nova bencinska štirivaljna različica G194, ki bo ob prostornini 2,5 litra razvila 143 kilovatov (194 KM) ter 258 Nm navora. Zanimiva bo tudi zato, ker bo opremljena s sistemom izklopa valjev, kar se bo potem malo poznalo tudi pri porabi in emisijah. Pri mazdi CX-5 novost predstavlja še sistem G-vectoring control, bolj kot nad tem pa so tokrat navdušeni nad številnimi izboljšavami, ki zmanjšujejo hrup v notranjosti. Pravijo, da sem sodijo številne malenkosti, od debelejšega vetrobranskega stekla, akustičnih stekel na boku, brisalcev, nameščenih pod motorni pokrov, in tako naprej, vse to pa se potem preizkušeno močno pozna v notranjosti.
Pri poimenovanju paketov opreme ni novosti, kar pomeni, da lahko še naprej izbirate med petimi: emotion, challenge, attraction, revolution in revolution top. Nova mazda CX-5 v povprečju stane tisoč evrov več kot prej, zato pričakujte cenovno pozicijo od najmanj 23.990 (CX-5 G165 emotion, 6-st. roč.) do največ 39.790 evrov (CX-5 CD175 AT AWD revolution top, 6-st. sam.). Pri zastopniku znamke so realistični, zato dodajajo, da prenova še nikoli ni prinesla pocenitev. Po drugi strani pa podražitev prinaša bistveno bolj obsežen seznam serijske opreme, novinec tako med prvimi v razredu sveti izključno v LED-tehniki, serijsko pa je opremljen še s sistemoma preprečevanja naletov in prej omenjenim G-vectoring control, ki v osnovi preko kontrolne enote nadzira obremenitev koles in po potrebi odvzame motorni navor. Kljub temu pričakujejo, da bodo kupci kot v preteklosti povpraševali predvsem po boljših paketih v kombinaciji turbodizla, štirikolesnega pogona in ročnega menjalnika. Še malo o številkah, do danes so pri nas prodali več kot 900 vozil, povprečno od 150 do 175 na letni ravni. Ker prodaja vsa leta celo malce raste, so tudi letos prodali 75 vozil iz zaloge, pričakujejo pa, da bodo letos prodali še približno 175 novih in s tem nadaljevali lepo prodajno rast.