MGM racing team
Domača premiera
Lanskoletni nastopi na petih domačih in petih tujih relijih bodo posadki ekipe MGM racing team, ki je z novim dirkalnikom DS3 R3T privozila nekaj zavidljivih rezultatov, zagotovo še dolgo ostali v lepem spominu. Posadka je v generalni razvrstitvi in razvrstitvi divizije II državnega prvenstva končala na tretjem mestu, tretje mesto med mladimi vozniki pa si je dirkač Grega Premrl ob pomoči sovoznika Gregor Brešerja privozil še v pokalu Mitropa. Relijev mednarodnega pokala, ki združuje preizkušnje po Avstriji, Hrvaški, Italiji, Nemčiji in Sloveniji, se je ekipa udeležila petkrat, nesreča in okvara pa je posadko stala dveh dobrih uvrstitev.
DS3 R3T, s katerim bo ekipa MGM racing team sledila začrtani poti, razpolaga z vsem pridobljenim znanjem ekipe Citroën Racing. 1,6-litrski štirivaljni bencinski motor je razvit na osnovi serijskega motorja skupine PSA. 155 kilovatov (211 KM) moči in 350 Nm navora, kolikor razvije prisilno polnjeni motor, se preko 6-stopenjskega sekvenčnega menjalnika, dvolamelne keramično-kovinske sklopke in samozapornega diferenciala tipa ZF prenaša na sprednji kolesni par. 83.450 evrov stane osnovni model, pripravljen za asfaltno podlago, za makadamsko pa se cena povzpne preko 90.000 evrov. Zaradi velikih naporov se stroški tu šele dobro začno. Na dirkalniku praktično ni ničesar, kar bi preneslo več kot 2.000 kilometrov, zato ne preseneča podatek, da je strošek na prevožen kilometer med 35 in 40 evrov.
Priporočamo še ogled prispevka Citroën DS - Skozi zgodovino do modnega dodatka.
tehnični podatki | DS3 R3T 1.6 THP |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1598 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 155 (210) pri 4.750 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 350 pri 3.000 |
menjalnik | sekvenčni, šestopenjski |
sklopka | keramično-kovinska, dvolamelna |
pogon | na sprednji kolesi |
diferencial | samozaporni, tip ZF |
amortizerji | tristopenjsko nastavljivi, BOS |
sprednje zavore | hlajene kolutne zavore (330 x 30 mm), štiribatna zavorna čeljust |
zadnje zavore | kolutne zavore (300 x 8 mm), dvobatna zavorna čeljust |
mere (dolžina x širina) v mm | 3948 x 1715 |
medosna razdalja v mm | 2465 |
masa vozila (s posadko) v kg | 1230 |
porazdelitev teže (spr./zad.) v % | 64/36 |
cena osnovnega vozila v EUR | 83.450 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!