Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mušica

Citroën C1 1.0i tendance

Avtor prispevka: Anže Jereb
Citroën C1 je le eden od trojčkov, ki so pred leti pripeljali na mestne ulice in čeprav se od toyote aygo oblikovno malce razlikuje, je skoraj identičen peugeotu 107. Oba poganja enak motor, oba sta popolnoma enaka znotraj, z izjemo maske pa tudi zunaj. Po zadnji prenovi sta oba dobila led dnevne luči, ki ju naredijo še malce bolj moderna.
Mušica
Foto: Matej Mitruševski
22. 11. 2012 ob 19:38
Komentarjev: 0
video test citroën C1 1.0i tendance & peugeot 107 1.0 VTi urban move
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Sicer pa so največje prednosti takšnega malčka relativno ugodna cena, majhni stroški vzdrževanja in majhna poraba goriva. Je zelo enostaven, zato je nadvse primeren za tiste voznike, ki jim avtomobil ne pomeni kaj dosti in se na bluetooth, vhode USB, aktivni tempomat in ostale reči ne spoznajo, omenjeni elementi pa so jim celo prej v breme kot korist. In morda je C1 zaradi tega tudi tako zanimiv, saj opravlja le tisto osnovno nalogo, ki jo mora avtomobil opravljati, in to počne zelo dobro. Kot tudi takšen peugeot 107.

Kratki previsi in velika stekla vse naokoli pomenijo, da je preglednost zelo dobra. Manevriranje po mestu je lahkotno, ker je obračalni krog majhen. Čeprav krmilni mehanizem nima funkcije city, ki bi ga naredila še lahkotnejšega, pa je obračanje volana vseeno mačji kašelj tudi za nežne roke brhkih gospodičen. Zmotiti vas znata dejansko le dve stvari, prva je odsotnost stikala za odpiranje sovoznikovega stekla na voznikovih vratih, druga pa odsev zgornjega dela armaturne plošče v vetrobranskem steklu, ko zunaj močno sveti sonce. Slednja težava je dejansko velika, saj pošteno zareže v varnost avtomobila, zato pravim, da se bodo morali inženirji včasih z avtomobili tudi zapeljati in jih ne le načrtovati. Na srečo so v mestih, kjer se C1 tudi najbolje počuti, stavbe precej visoke.

Motorček pod pokrovom je prav simpatičen, zvočno malce robat in prav zaradi tega poseben, ne porabi veliko – na testu 6,5 litra – je dovolj prožen in v primerjavi z majhnimi dizelskimi agregati precej bolj živahen v najnižjih vrtljajih. Z avtomobilom prava kombinacija. C1 se pelje solidno, dokler hitrosti ne presežejo 100 km/h, čeprav gre tudi 160. Po novem je serijski ESP, za klimo pa boste morali doplačati 750 evrov, tako da za spodobno varianto C1 pripravite vsaj 9 tisočakov.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki citroën C1 1.0i tendance
vrsta motorja bencinski, 3-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 998
moč v kW (KM) pri vrt./min 50 (68) pri 6.000 
največji navor v Nm pri vrt./min 93 pri 3.600 
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3430 x 1630 x 1470
medosna razdalja v mm 2340
prtljažnik v litrih 130
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 785 (395)
največja hitrost v km/h 157
pospešek 0-100 km/h v s 13,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,1/3,8/4,3
poraba na testu v l/100 km 6,5
cena osnovnega vozila v EUR 7.590
cena testnega vozila v EUR 8.240
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 8.240

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 4. 2024
April 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29300102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 2 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 2 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |