Toyota, ki ima 85-odstotni tržni delež med hibridnimi vozili, pri nas že drugo leto zapored beleži več kot 20-odstotno rast prodaje. Da se bo trend lahko nadaljeval, so med nas pripeljali novo, drugo generacijo modela aygo. Toyotin predstavnik segmenta malih vozil je prvič na ceste zapeljal pred približno desetimi leti z namenom, da privabi čim več mladih kupcev. Te naloge je deležen tudi novi, ki je tokrat postavljen pred težjo nalogo. Ko je aygo prvič ugledal luč sveta, se je na trgu spopadel z devetimi konkurenti, sedaj je teh že dvajset, med njimi tudi novi twingo. Novinec je pridobil 25 dolžinskih milimetrov in potnikom ponuja več prostora v notranjosti, povečal se je tudi prtljažni prostor. 168 litrov meri, kar je približno 30 litrov več od predhodnika. Ravno dovolj, da na svoj račun pride tudi moški del populacije, ki se lahko z novim mestnim malčkom odpravi po nakupih in prtljažni prostor zapolni z zabojem ohlajenega piva, kar prej ni bilo mogoče. Kot smo uvodoma že namignili, so kupci ayga v povprečju najmlajši Toyotini kupci in ti se bodo še posebej razveselili novega konfiguratorja, s pomočjo katerega se bodo prepustili domišljiji in našli sebi primeren avtomobil.
Pod motornim pokrovom je prostor še naprej namenjen litrskemu bencinskemu motorju VVT-i. Trivaljni atmosferski motor, ki razvije do 51 kW moči (69 KM) in 95 Nm navora so sedaj opremili še s sistemom stop&start. Tako je novi aygo v primerjavi s svojim predhodnikom varčnejši (kombinirana poraba goriva znaša 3,8 l/100 km) in okolju prijaznejši (88 gramov CO2/km). Izboljšav sta bila deležna tako petstopenjski ročni kot petstopenjski robotizirani menjalnik x-shift.
Toyota je novega mestnega malčka na slovenskih tleh lansirala v torek, sočasno z novim twingom. Medtem ko je twingo kupcem na voljo le v petvratni karoserijski izvedenki, je aygo na voljo tudi s tremi vrati. Za raznolikost flote bodo poleg osnovih paketov opreme x, x-play, x-cite, x-clusiv in x-wave poskrbeli še z vizualnima paketoma outstand in outglow in bogato izbiro dodatne opreme. Tu velja omeniti multimedijski vmesnik x-touch z navigacijskim sistemom x-nav, električno pomično platneno streho in usnjeno notranje oblazinjenje. Vstopni model je pri nas kupcem na voljo od 8.690 evrov, z dodatnim parom vrat pa od 8.990 evrov dalje, kolikor stane tudi novi petvratni twingo. A ne pozabimo, da je ta ob izbiri paketa authentique prikrajšan za ročno klimatsko napravo, ki je pri japonskem mestnem malčku na voljo že z vstopnim paketom x. Zastopnik znamke tako slovenskim kupcem ob upoštevanju rednih cen ponuja bogatejše opremljeno vozilo kot konkurenca. Aygo je v petvratni karoserijski izvedbi najzahtevnejšim kupcem bogato opremljen na voljo za 11.640 evrov. Popustov ni na vidiku, so pa za kupce pripravili ugodno financiranje po dostopnih mesečnih obrokih z 20-odstotnim pologom. Takšna ponudba bo do konca leta privabila približno 50 novih kupcev, s čimer Toyota lovi 10-odstotni tržni delež v segmentu malih vozil.
Še pogled na cenik:
toyota aygo 1,0 VVT-i x, s tremi vrati (51 kW) – 8.690 EUR
toyota aygo 1,0 VVT-i x, s petimi vrati (51 kW) – 8.990 EUR
toyota aygo 1,0 VVT-i x-play, s tremi vrati (51 kW) – 9.190 EUR
toyota aygo 1,0 VVT-i x-play, s petimi vrati (51 kW) – 9.490 EUR
toyota aygo 1,0 VVT-i x-cite, s petimi vrati (51 kW) – 10.390 EUR
toyota aygo 1,0 VVT-i x-clusiv, s petimi vrati (51 kW) – 10.690 EUR
toyota aygo 1,0 VVT-i x-wave, s petimi vrati (51 kW) – 11.460 EUR