Gre za vozila, ki so namenjena prvinskim užitkom v vožnji in tistim, ki se čez vikend radi zapeljejo tudi na dirkališče in se pomerijo z ostalimi vozniki.
Bistvena prednost so stroški, saj vozila westfield že v osnovi niso draga kot večina dirkalnikov, obenem pa tudi sama uporaba ne bi smela biti predraga. Uporabljajo že znane motorje: osnovni je Fordov dvolitrski štirivaljnik s 110 ali 130 kilovati, po novem pa še Oplov 1,6-litrski turbomotor s 142 ali 186 kilovati.
Osnovna cena brez dajatev znaša 16 tisoč evrov, če se odločite, da ga boste sestavili sami. Sicer morate doplačati tovarni še 2.500 evrov in še enkrat toliko, če ga želite registrirati še za vožnjo po običajnih cestah. Varnostna kletka ima certifikat FIE, izpušni sistem ima katalizator, obenem pa je dirkalno vzmetenje nastavljivo. Znotraj ne pričakujte udobja, temveč pristne užitke za volanom in odličen občutek nad vodenjem. Še bolj bo za dirkanja željne voznike zanimiva dirkalna akademija, kjer bo uvoznik s skupino strokovnjakov nudil znanje na 11 dneh treninga od aprila do oktobra prihodnje leto za ceno 3.500 evrov.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!