Pravzaprav dva dokkerja, poleg potniškega s stekli na bokih in zadku še obrtniškim oziroma poslovnim namenom prirejeni dokker van s kovinskimi zaplatami na bokih in kovinsko oziroma mrežno predeljeno steno za sprednjima dvema sedežema. Po prvem, torej potniškem, pričakujejo manj povpraševanja, v obeh primerih pa gre za nekakšno poceni alternativo kangooju. Za vse tiste, ki potrebujete poceni nov avtomobil, in to resnično poceni.
Dokker van vas brez DDV (plačilo na podjetje) stane lahko že vsega 6.200 EUR, kar je za slabe 4,4 metra dolgo vozilo z nosilnostjo 600 kilogramov (pri boljši opremi celo 750 kg) in s 3.300 litri tovornega dela enostavno navdušujoče. V tem primeru pa ne boste dobili veliko opreme, niti ne zmogljivega motorja. Varnostna blazina bo le ena, sistem ESP na doplačilnem seznamu, dokkerja van bo v tem primeru poganjal 1,6-litrski bencinski motor s 64 kilovati moči. Boljša oprema in dizelski motor s 55 oziroma 75 kilovati bodo ceno dvignili, a bo dokker v vsakem primeru ostal cenovno izjemno ugodno vozilo.
Lahko boste tudi izbirali pri opremi, se odločili za več zračnih blazin, za velik zaslon na dotik z navigacijo, za steklene zaplate na boku in drsna vrata na levi strani. Desna so namreč serijska, dobrih 1,8 metra skupne višine in skoraj 19 centimetrov oddaljenosti od tal pa pomeni, da prostornost je ena od vrlin avtomobila. Obenem je vrlina še praktičnost, saj se bočna vrata odprejo za dobrih 70 centimetrov, sovoznikov sedež pa se lahko odstrani, kar v kombinaciji z zložljivo mrežo za sprednjima sedežema pomeni, da lahko dokker v svoj prostor spravi 3,1 metra dolg predmet.
Podobno velja tudi za potniško izvedbo, ki ima pet sedežev, zadnji trije vsi ponujajo sistem isofix, tudi tukaj je na voljo navigacijski sistem, poleg omenjenih treh motorjev pa še novi 1,2-litrski turbobencinski s 85 kilovati moči. Pri najbogatejši opremi poleg štirih zračnih blazin dobite še drsna vrata na levi, dvobarvno notranjost in pragove v barvi vozila. In vsaj 800 litrov prtljažnega prostora. Za potniškega dokkerja z opremo ambiance in 1,6-litrskim bencinskim motorjem boste morali odšteti vsaj 9.000 EUR, turbobencinski agregat vas bo v kombinaciji z opremo laureate stal 11.900 EUR, 10.700 bo pomenilo vstop v svet dizelskega dokkerja, najdražja pa bo kombinacija 75-kilovatnega motorja dCi in opreme laureate, ki bo iz denarnice vzela 14.400 EUR.