V enem paketu nudi uporabnost enoprostorca, športnega terenca in kombilimuzine. Je prvi urbani križanec znamke Renault, ki na hitro rastoči trg vstopa v boj z nissanom juke, peugeotom 2008, minijem countryman, Oplovim modelom mokka in še bi lahko našteval. Captur je zasnovan po istoimenskem konceptu in je nekakšna kombinacija koleosa, scenica in seveda novega clia, kar smo povedali že v mednarodni premieri, kjer ga je Anže preizkušal v Franciji. Ker je pogon speljan le na prvi par koles, capturja na brezpotju verjetno ne boste videli nikoli, vendar temu tudi ni namenjen, čeprav na videz s plastičnimi obrobami deluje precej terensko, tako kot večina predstavnikov v tem segmentu.
1170 kilogramov težak captur, ki se ponaša s kar 20-centimetrsko oddaljenostjo od tal, v dolžino meri 4122, širino 1778 in višino 1566 milimetrov. Prostornina prtljažnega prostora znaša 377 litrov, s pomikom zadnje klopi naprej pa se lahko pridobi še dodatnih 78 litrov. Na svoj račun boste tokrat prišli tisti, ki v avtomobilu pogrešate dodatne odlagalne površine. Captur jih ima 27 litrov, samo predal pri sovozniku, poimenovan 'easy life', se ponaša z 11 litri prostornine in bo tako dovolj velik, da boste vanj pospravili celo prenosni računalnik, digitalni fotoaparat ali žensko torbico.
Motorno paleto sestavljajta dva bencinska in en dizelski motor. Ob 66-kilovatnem bencinskem motorju TCe90 s sistemom stop&start bo na izbiro tudi močnejši 88-kilovatni motor TCe120, opremljen z samodejnim menjalnikom EDC z dvojno sklopko, dizelske vrste pa bo zastopal varčni 66-kilovatni motor dCi s petstopenjskim ročnim menjalnikom, katerega kombinirana poraba goriva naj bi znašala le 3,7 litra na sto prevoženih kilometrov.
Kupci bodo lahko izbirali med tremi paketi opreme: authentique, expression in dynamique, za nameček pa si boste lahko capturja z izbiro dvobarvne kombinacije karoserije, barvite ponudbe platišč, temne ali svetle notranjosti, različnih barvnih prevlek in grafičnih vzorcev prilagodili po svojem okusu. Za vstopni model z bencinskim motorjem TCe 90 stop & start authentique bo potrebno odšteti 13.590 €, za različico TCe 120 EDC expression 16.590 € in 15.390 € za dizelsko gnanega capturja z opremo authentique.