Crossoverji oziroma mali 'kvazi terenčki', ki samo izgledajo robustno in plezalno pa to v bistvu niso, so dandanes zelo priljubljeni. Že marsikatera znamka ima svojega; če je s trendom pred leti začel nissan qashqai, danes takšen avtomobil ponuja še opel z modelom mokka, tu so še chevrolet trax, renault captur in še kakšen predstavnik bi se našel. Nekateri so bolj oblikovno drzni in delujejo sila terensko, peugeot 2008 pa stavi na malce bolj umirjene linije.
A tudi tu boste našli zaščite na sprednjem in zadnjem delu in plastične obrobe na straneh, da izgleda bolj surovo in terensko, k temu pa pripomore še dobrih šestnajst centimetrov oddaljenosti od tal. Pogon je speljan le k sprednjemu paru koles, zato na terenske vrline kar pozabite, kljub sistemu grip control, pri katerem v kombinaciji z močnejšimi motorji lahko izbiramo, na kakšni podlagi se vozimo, sistem pa dejansko potem temu prilagaja delovanje sistemov ASR in ESP in po potrebi dopušča nekaj več zdrsa. A to ne pomeni, da boste lahko premagovali težje terene, dejansko vam bo še najbolj prav prišla večja oddaljenost od tal, zaradi katere je plezanje čez robnike enostavnejše.
Štiri metre in dvajset centimetrov dolgi 2008 od modela 208 ponuja nekaj več prostora za potnike (predvsem nad glavo) in več za prtljago, saj prtljažnik v osnovi meri 360 litrov in ima povsem ravno dno. Hvalijo še nizek nakladalni rob, zaradi katerega je tovor lažje naložiti v avtomobil. Obenem 2008 prinaša nekaj novosti v potniškem prostoru, denimo z led svetili osvetljen strop, ki naj bi pričaral boljše vzdušje, obenem pa povzema majhen volanski obroč po modelu 208.
Motorji so štirje, dva bencinska in dva dizelska. Šibkejši 1,2-litrski bencinski agregat je povezan s petstopenjskim ročnim ali robotiziranim menjalnikom in ponuja 60 kilovatov moči, enako število prestav ima še 1,6-litrski motor VTi z 88 kilovati moči, pri katerem pa lahko izberete še samodejni menjalnik. 1,4-litrski dizelski motor ponuja 50 kilovatov moči, dva decilitra večji motor pa 68 oziroma 84 kilovatov.
Trije paketi opreme access, active in allure pomenijo, da bo vsak kupec našel avtomobil, ki bo opremljen po njegovih željah, na voljo je seveda še kopica dodatne opreme. Cene se začnejo pri 13.990 EUR za 1,2-litrski motor v kombinaciji z opremo access, že takoj pa ponujajo dodatne popuste v višini do 2.500 EUR, pri čemer vas bo najcenejši 2008 še vedno stal 13.500 EUR, a bo že vseboval za okoli dva tisočaka dodatne opreme.