Ford namreč nadaljuje z ofenzivo na področju enoprostornikov in na naše ceste pošilja že svojega petega in hkrati najmanjšega predstavnika. B-max je narejen na osnovi fieste, od nje je za dobrih dvanajst centimetrov daljši in težji okoli dvesto kilogramov. Na papirju relativno majhne razlike v praksi zaradi enoprostorske zasnove in domiselnih vrat privabljajo povsem drugačne kupce.
Teh naj bi bilo do konca prihodnjega leta okoli 470, prvi odzivi pa so po besedah uvoznika zelo vzpodbudni. B-max namreč nastopa v razredu majhnih enopstostornikov, ki so cenovno dovolj ugodni, ponujajo dokaj veliko prostora (prtljažnik ponuja 130 litrov manj od C-maxa), v njih pa se sedi malce višje, kar je všeč predvsem nekoliko starejšim voznikom. In ti so tudi ena od ciljnih skupin, druga pa so družine z majhnim otrokom, ki še ne potrebujejo večjega avtomobila. Segment seveda ponuja kopico predstavnikov, B-max pa se bo proti vengi, roomsterju, merivi, hyundaiju ix20 in še nekaterim boril z dinamičnim karakterjem, ceno, ki je nekako v zlati sredini, in tudi z inovativnimi vrati.
B-max je namreč prvi in edini predstavnik, ki ponuja drsna vrata, pri katerih pa po odprtju zazeva prava luknja. Med vrati namreč ni B-stebrička, zato se odpre skorajda celoten bok vozila, odprtina pa je široka kar meter in pol. Problem vzvojne čvrstosti so rešili in uporabili okrepljeno borovo jeklo, zagotavljajo pa, da je potniška kletka ob zaprtih vratih vsaj tako trdna kot običajna.
Bojda bodo ščasoma na voljo trije paketi opreme, a zaenkrat sta le dva. Osnovni trend dejansko ponuja že marsikaj, paket titanium pa vse skupaj nadgradi še z led dnevnimi lučmi, meglenkami, boljšim avdiosistemom, pa tudi s sistemom Sync. Tega so izdelali v sodelovanju z Microsoftom, zanimiv pa je, ker omogoča povezavo bluetooth in prenašanje glasbe s telefona neposredno na avdiosistem v avtomobilu, glasovno upravljanje nekaterih pomembnejših funkcij, v primeru nesreče in sprožene varnostne blazine, pa tudi samodejno pokliče na številko 112.
Ford B-max takoj prihaja z novim litrskim turbobencinskim trivaljnikom s 66 oziroma 74 kilovati moči, ponudbo pa na bencinski strani sestavljata še 1,4-litrski in 1,6-litrski agregat. Na voljo sta tudi dva dizelska motorja s 55 oziroma 75 kilovati.
nekatere cene forda B-max:
B-max 1,4 Duratec 66 kW trend - 15.490 EUR
B-max 1,0 EcoBoost 88 kW trend - 16.750 EUR
B-max 1,6 Duratorq TDCi 70 kW trend - 17.370 EUR
B-max 1,4 Duratec 66 kW titanium - 16.410 EUR
B-max 1,0 EcoBoost 88 kW titanium - 17.530 EUR
B-max 1,6 Duratorq TDCi 70 kW titanium - 18.140 EUR
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!