Novinec je izdelan na osnovi modela GV80, le da ima nižjo streho in posledično deluje malenkost bolj dinamično, vsekakor pa za opaznost skrbi posebna živa barva. Obraz ima dodatne reže za hlajenje, vsekakor pa so prisotne dvodelne luči spredaj in zadaj, tudi dvodelni smerniki na straneh. Oblikovalci pri Genesis si sicer želijo, da bi lahko bila LED traka vseokrog avtomobila, vendar zaenkrat to še ni dovoljeno, oziroma ne bi dobili homologacije. Vsekakor pa lahko nekaj takšnega pričakujemo v prihodnosti.
Koncept GV80 coupé premore še strešni spojler in manjši spojler na sredi prtljažnih vrat, takisto na zadku ne manjka niti difuzor, kar namiguje na športne apetite, streha pa je malenkostno pomaknjena nazaj, da bo dovolj prostora za glave potnikov zadaj.
Svetla oranžna zunanjost s črnimi in karbonskimi dodatki se nadaljuje v notranjosti, kjer je črno oblazinjenje prešito z oranžnimi šivi, nekaj notranjosti je tudi iz karbonskih vlaken. Koncept GV80 coupé premore štiri sedeže, med zadnjima je visoka sredinska konzola, vendar pri proizvodni različici pričakujemo pet sedežev.
Kakšen motor bo skrbel za pogon še ni znano, klasičen GV80 pa poganjajo trije. 2,5-litrski turbobencinski štirivaljnik ponudi 224 kW (304 KM) moči in 422 Nm navora, večji 3,5-litrski turbobencinski šestvaljnik pa proizvede že 279 kW (380 KM) moči in 530 Nm navora. Ponekod je na voljo tudi 3,0-litrski turbodizelski šestvaljnik, ki ponudi 201 kW (273 KM) in 588 Nm navora. Novi genesis GV80 coupé bo na cestah še pred koncem leta, vstopni model pa bo stal najmanj 70 tisočakov.