Zgolj pomislek, a morda si je Subaru za neposrednega tekmeca, za katerega pravijo, da je audi A6 allroad quattro, izbral pretežkega nasprotnika, saj si je nagledal enega najbolj popolnih avtomobilov na trgu. Čeprav ni dvoma, da je križanec outback zelo suveren avtomobil, ki združuje dvajsetcentimetrsko oddaljenost od tal in terenske vrline po vzoru foresterja, obenem pa uporabnost in eleganco nižjega modela legacy, predlagam raje, da se vanj zagledate tisti, ki izbirate med octavio scout, passata alltrack, insignio country tourer in podobnimi. Tudi cenovno so si bližje.
Sicer me Subaru zelo redko razočara, a smo brezstopenjski samodejni menjalnik lineartronic pred časom že preizkusili v testu tega XV-ja in takrat nismo bili kaj dosti navdušeni. Problem praktično vseh brezstopenjskih menjalnikov, ki so povezani z bencinskimi motorji, je, da pri močnejšem pritisku stopalke za plin poskrbijo za neprijetno 'dretje' motorja. Zadeva je sicer logična in pričakovana, saj atmosferski bencinski motorji v spodnjem območju vrtljajev nimajo veliko navora, zato jih je potrebno zavrteti. Posledično seveda oddajo več hrupa, saj pri tovrstnih menjalnikih ob pritiskanju na plin vrtljaji ves čas ostajajo na visoki ravni. Ta outback pa ima pod pokrovom celo dizelski motor.
Tokrat je Subaru prvič združil dizelski motor in brezstopenjski menjalnik lineartronic in že v teoriji bi se morala zadeva obnesti. Dizelski motorji imajo veliko navora že pri majhnih vrtljajih, obenem pa se ne vrtijo hitro. In praksa je pokazala, da je zadeva mnogo bolj smiselna in prijetna od tiste v modelu XV. Motor je tih in dobro potegne, vrtljaji se ne dvignejo preveč niti pri močnem pritisku stopalke in sistem sam učinkovito zmanjšuje vrtljaje z dvigovanjem vnaprej programiranih prestav.
Tudi voznik sam lahko prestavlja s pomočjo obvolanskih ušesc, in sicer lahko izbira med sedmimi prestavami, a po tem v nekaj urah vožnje nisem začutil potrebe. Če je želel postati outback bolj uglajen, mu je s samodejnim menjalnikom to uspelo. Čeprav bi bil dober klasični samodejni menjalnik vseeno verjetno še boljši.