Novinec se bo imenoval my ami buggy limited edition in bo, tako kot prvih 50 primerkov, oblikovno ostal blizu konceptu. Kljub temu bo nova izdaja premogla nekaj novih funkcij, ki jih Francozi še niso izdali, poleg tega pa so inženirji že pred časom spremenili delovanje sistema za optimizacijo delovanja baterije, da bo tudi v hladnih dneh lahko dala več od sebe. Posebnež se bo sicer povsem zgledoval po klasičnem modelu ami, zato povečane oddaljenosti od tal ne bo, bo pa mogoče odstraniti vrata in mehko streho, s katero se poklanjajo modelu mehari, streho pa bo mogoče zviti in shraniti za sedežema. Na 14-palčnih jeklenih zlatih platiščih bodo klasične pnevmatike, ki jih bodo poudarjale črne zaščitne plastike na blatnikih. Notranjost bo poživila rumena barva na armaturni plošči in rumeni šivi na sedežih, drugih posebnosti pa ne bo
.
Tehničnih podrobnosti niso razkrili, bo pa pogonski sklop verjetno enak kot pri klasičnem primerku, kjer elektromotor proizvede 6 kW (8,2 KM) moči, s polno baterijo, ki pospravi 5,5 kWh elektrike, pa bo mogoče prevoziti do 75 kilometrov. Citroën ami v Slovenijo ni prišel in tudi ne pričakujemo, da bomo lahko uradno kupili ami buggy limited edition, bo pa na izbranih tržiščih kupcem na voljo v prvi četrtini prihodnjega leta.