Najaktualnejša generacija modela defender je pristala na cestah leta 2020, že leta 2025 pa lahko pričakujemo razgrnitev tudi povsem električnih izdaj različic 90, 110 in 130. To pa bo verjetno pomenilo, da bodo platformo D7 premium nadomestili z novo prilagodljivo platformo MLA flex, ki poleg klasičnih motorjev podpira tudi povsem električen pogonski sklop. Kljub temu večjih oblikovnih sprememb zunaj ne pričakujte, bo pa več novosti gotovo v notranjosti, kjer lahko pričakujemo večji zaslon sodobnejšega multimedijskega sistema. Ker so kupci nad notranjostjo še vedno ekstremno navdušeni, tudi tukaj ne bo drastičnih sprememb, bo pa ob naročilu na voljo več trajnostnih materialov.
Inženirji so navdušeni, da bodo izdelali električen defender, saj se bo to poznalo tudi pri boljših terenskih sposobnostih. Elektromotorji bodo lahko moč bolj učinkovito prenašali na kolesa, posledično bo manj vrtenja koles v prazno, tudi zaradi bolj naprednega sistema vektorske razporeditve navora. Še več, odsotnost izpušnega sistema bo kriva tudi za še večjo oddaljenost od tal, baterijski sklop pa bi lahko pogoltnil okoli 100 kWh elektrike. Povsem električen defender bo v garažah kupcev spomladi leta 2026.