Najbolje prodajan hyundai ima precej drugačen izgled in zdaj ga gotovo nihče ne bo spregledal. Obraz ima ogromno masko, ki je del novega oblikovnega jezika, posebna pa je zaradi integriranih dnevnih luči, ki so očem med nedelovanjem avtomobila praktično skrite. Novi tucson je tudi precej bolj napihnjen, na zadku pa je led trak čez celotno širino in dvojne navpične luči spominjajo na čekane nilskega konja. Brez skrbi, inženirji niso pozabili na brisalnik zadnjega stekla, ampak so ga elegantno skrili pod strešni spojler. Tucson je v novi generaciji v dolžino zrasel za 2 centimetra, v notranjosti pa bo tako več prostora in prtljažnik bo pogoltnil do 620 litrov prtljage, kar velja za različice z bencinskim motorjem in pogonom na sprednji kolesi. Različice z dizelskim motorjem bodo sprejele 598 litrov, 577 litrov bodo pospravili bencinski blagi hibridi, 546 pa dizelski. 616 litrov prostora bo na voljo pri hibridu.
Velik korak naprej so inženirji naredili pri notranjosti, kjer je armaturna plošča postavljena nižje za boljšo preglednost, sredinska konzola pa je za lažjo dostopnost postavljena višje. Južnokorejci napovedujejo bistveno boljše materiale in več mehkejših površin, poleg tega bo na voljo več možnosti personalizacije in 64 barv ambientalne osvetlitve. Namesto klasičnih merilnikov so pred voznikom digitalni na 10,25-palčnem zaslonu, ravno tako velik pa je še zaslon multimedijskega sistema. Slednji podpira boljšo integracijo Googlovih storitev, zato bo na voljo več profilov, ki se bodo lahko povezali tudi z osebnimi koledarji, navigacijski sistem pa bo za dokončanje poti na noge poslal navodila tudi v mobilni telefon.
Na voljo bo široka paleta pogonskih motorjev, ki bodo tudi elektrificirani. Vstopni model bo poganjal 1,6-litrski bencinski štirivaljnik z močjo 110 kW (150 KM) in s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, moč pa se bo prenašala na sprednji kolesi. Trije blagi hibridi bodo na voljo, dva z bencinskim 1,6-litrskim motorjem in močjo 110 kW (150 KM) ali 132 kW (180 KM), prav tako bo ob doplačilu na voljo še štirikolesni pogon. Različica z dizelskim motorjem bo imela na voljo 101 kW (136 KM) moči. Ročni menjalnik s šestimi stopnjami ne bo fizično povezan z menjalnikom, ob doplačilu bo na voljo sedemstopenjski dvosklopčni menjalnik. Na voljo bo še klasični hibrid z 1,6-litrskim bencinskim motorjem in elektromotorjem z močjo 44,5 kW ter baterijo, ki bo vase sprejela 1,49 kWh električne energije, moč pa se bo ob doplačilu lahko prenašala tudi na vsa štiri kolesa, vedno preko šeststopenjskega samodejnega menjalnika. Skupne sistemske moči bo za 169 kW (230 KM) in 350 Nm navora, prihodnje leto pa bo na cestah tudi priključni hibrid.
Poleg kupa novih varnostnih sistemov bo prvič na voljo še boljše vzmetenje z elektronsko nadzorovanimi prilagodljivimi blažilniki, ki bo seveda na voljo ob doplačilu, novi tucson pa bo za odtenek dražji od aktualnega, ki je na voljo za najmanj 22.490 evrov, s popustom za 19.900.