Zimske pnevmatike
Nasvet z AMZS
Najprej primerjava letne in zimske pnevmatike na podlagi, ki simulira zasneženo cestišče. Hitrost, s katero smo se podali nanjo, je majhna, le 50 km/h. Za začetek smo se zapeljali z zimskimi pnevmatikami, saj smo na ta način hitro dobili referenčno razdaljo. Pri zaviranju na tako spolzki podlagi se je avtomobil ustavil po dobrih 20 metrih, kar ni malo, kljub temu, da gre za najnovejše Goodyearove pnevmatike ultragrip 8, a upoštevati je treba, da podlaga močno drsi.
Pa smo zgolj zavirali, torej ni bilo vmes nikakršnega zahtevnega elementa. Pri prekrmiljenju, torej pri pobeglem zadku, lahko vidite, da je reševanje zagate mnogo lažje, če imamo na vozilu zimske gume, saj je oprijema neprimerljivo več. Ne le, da letne pnevmatike nimajo lamel in tako optimalne oblike profila, tudi njihova sestava je povsem drugačna, zato pozimi otrdijo in ne ponudijo zadostnega oprijema.
Zato priporočamo, da se držite pravila poleti letne gume in pozimi zimske, saj bo le tako varnost na visoki ravni. Tudi celoletnih pnevmatik iz enakega razloga ne priporočamo, ker niso odlične niti poleti niti pozimi.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!