Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Prostorninski rekorder

Volkswagen golf variant 1.4 TSI comfortline

Avtor prispevka: Anže Jereb
Zadnje leto praktično vsi proizvajalci zganjajo pravo evforijo številk, ko omenjajo prostornine prtljažnikov svojih novih vozil. Ampak izkoriščeni in prostorni prtljažniki sploh niso posebna novost, kvečjemu na novo rojena tržna niša.
Prostorninski rekorder
Foto: Gašper Miš
6. 1. 2014 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

litrsko prepričljiv prtljažnik je tudi uporaben
polica dvojnega dna se lepo pospravi na nižji položaj
voznik se za volanom takoj počuti domače
armaturna plošča je enostavna in pregledna
hvalim kakovost izdelave
1,4-litrski TSI je varčen in presenetljivo živahen
oprema comfort bo zadovoljila večino
vozne lastnosti so enake tistim v kombilimuzini
cenovno je golf nekje v sredini razreda
karakterno je avtomobil germansko zadržan
manjši zaslon je precej manj prepričljiv od doplačilnega
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.5 (31 glasov)

Predvsem je hvalisanje o prostornini pomembno pri karavanih, ki so v spodnjem srednjem razredu (golfovem, da bo bolj razumljivo) letos skoraj vsi po vrsti doživeli preporod. Praktično vsak proizvajalec se hvali z najprostornejšim prtljažnikom in obenem zna povedati, da je prtljažnik njihovega avtomobila bolj prostoren od drugega, čeprav številke kažejo drugače. Toyota pri aurisu TS poudarja, da ni upoštevala vseh predalčkov, ker bi sicer tudi prostorninska vrednost njihovega prtljažnika presegla številko 600 in se postavila ob bok golfu. Tako pa trenutno največji prtljažnik ponuja prav slednji, razen če v enačbo vzamem še novo octavio z nekaj litri večjo prostornino, a slednja ni ravno neposredni tekmec. Če berete ta test nekoliko pozneje in je na trgu že novi karavanski civic, ta ponuja kar 624 litrov prtljažnega prostora, kar je še nekoliko več od obeh.

Vendar pa prostorninsko izkoriščeni prtljažniki vseeno niso novost, le kakšnih dvajset let nazaj je potrebno pogledati, pa boste ugotovili, da so takratni avtomobili glede na svoje zunanje mere ponujali neverjetno prostorne prtljažnike. Potem je prišel trend lepo oblikovanih karavanov in prostornina nahrbtnikov je postala postranska stvar, sedaj pa je zopet tu v glavni vlogi. Že prejšnja generacija golfa je ponudila prostoren prtljažnik, a je bil slednji vseeno skoraj sto litrov manjši, pa še precej ljudi je nad obliko takratnega golfa variant vihalo nos.

Napake pri Volkswagnu niso ponovili in zato je novi golf variant lep avtomobil. Seveda nemško zadržan, a na oko vsekakor mnogo prijetnejši od predhodnika, sploh v takšni modri barvi in s kromiranimi letvicami na nosu, ki precej izstopajo. Ko boste med karavani izbirali svojega favorita, pa ne glejte le podatka o sami prostornini, ker je slednji lahko celo le drugotnega pomena. Pogosto so pomembnejše zanke, dodatni predalčki in predelne poličke, ki bodo skrbele, da bo tovor varno tudi ostal na svojem mestu. Preverite še dolžino in višino prtljažnika, pa boste hitro ugotovili, da so nekateri preplitki in prekratki. Golfov nima teh težav, je zelo priročen in poln zanimivih rešitev.

Sicer pa je pri ostalih elementih variant povsem enak kombilimuzinskemu bratu. Razlik v vožnji ni oziroma jih ne boste čutili, ker tudi ta lepo sledi ukazom preko volana in je enako lahkoten. Nič bolj okorno ne deluje, razen morda pri vzvratnem parkiranju, ker je pač daljši, predvsem pa prednost tudi pri karavanu ostaja enostavnost vožnje. Ker običajno dobivamo na teste vedno bogato opremljena vozila, največkrat s paketom opreme highline, sem se tokratnega comfortlinea dejansko razveselil, ker me je zanimalo, koliko manj prepričljiv je. In vam povem, da ne dosti.

Seveda sedeži niso oblečeni v alkantaro in na armaturni plošči ni črno lakiranih okrasnih elementov (in še nekaterih stvari), ampak tudi okolje opreme comfortline je povsem spodobno. Zopet hvalim urejenost in enostavnost armaturne plošče ter kakovostno izdelavo. Testni je imel še nekaj opremskih dodatkov in je bil zelo prepričljiv, dejansko pa bi sam priporočil še nakup večjega zaslona, ker je bolj funkcionalen.

Namesto dizelskega motorja pod pokrovom priporočam tudi takšnega bencinskega s prostornino 1,4 litra, razen če delate res ogromno število kilometrov. Motor je nadvse prepričljiv, neverjetno tih in prožen, svojo varčnost pa je dokazal že večkrat. Že 1,2-litrski TSI daje slutiti, da je moči več, pri za dva decilitra bolj prostornem z 90 kilovati moči pa občutka podhranjenosti praktično ne boste imeli nikoli.

Da je najboljši v segmentu ne bom trdil, je pa vsekakor zelo prepričljiv, a v takšnem paketu in za okoli 21.000 EUR cenovno srednje ugoden. Kaj smo povedali o še dveh tekmecih, pa si lahko ogledate v enajsti oddaji pete sezone. Pa se boste lažje odločili za svojega favorita.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen golf variant 1.4 TSI comfortline
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1395
moč v kW (KM) pri vrt./min 90 (122) pri 5.000
največji navor v Nm pri vrt./min 200 od 1.500 do 4.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4562 x 1799 x 1481
medosna razdalja v mm 2635
prtljažnik v litrih 605
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1329 (531)
največja hitrost v km/h 204
pospešek 0-100 km/h v s 9,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,9/4,4/5,3
poraba na testu v l/100 km 6,8
cena osnovnega vozila v EUR 17.105
cena testnega vozila v EUR 19.161
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 21.165

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |