Prostorninski rekorder
Volkswagen golf variant 1.4 TSI comfortline
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Napake pri Volkswagnu niso ponovili in zato je novi golf variant lep avtomobil. Seveda nemško zadržan, a na oko vsekakor mnogo prijetnejši od predhodnika, sploh v takšni modri barvi in s kromiranimi letvicami na nosu, ki precej izstopajo. Ko boste med karavani izbirali svojega favorita, pa ne glejte le podatka o sami prostornini, ker je slednji lahko celo le drugotnega pomena. Pogosto so pomembnejše zanke, dodatni predalčki in predelne poličke, ki bodo skrbele, da bo tovor varno tudi ostal na svojem mestu. Preverite še dolžino in višino prtljažnika, pa boste hitro ugotovili, da so nekateri preplitki in prekratki. Golfov nima teh težav, je zelo priročen in poln zanimivih rešitev.
Sicer pa je pri ostalih elementih variant povsem enak kombilimuzinskemu bratu. Razlik v vožnji ni oziroma jih ne boste čutili, ker tudi ta lepo sledi ukazom preko volana in je enako lahkoten. Nič bolj okorno ne deluje, razen morda pri vzvratnem parkiranju, ker je pač daljši, predvsem pa prednost tudi pri karavanu ostaja enostavnost vožnje. Ker običajno dobivamo na teste vedno bogato opremljena vozila, največkrat s paketom opreme highline, sem se tokratnega comfortlinea dejansko razveselil, ker me je zanimalo, koliko manj prepričljiv je. In vam povem, da ne dosti.
Seveda sedeži niso oblečeni v alkantaro in na armaturni plošči ni črno lakiranih okrasnih elementov (in še nekaterih stvari), ampak tudi okolje opreme comfortline je povsem spodobno. Zopet hvalim urejenost in enostavnost armaturne plošče ter kakovostno izdelavo. Testni je imel še nekaj opremskih dodatkov in je bil zelo prepričljiv, dejansko pa bi sam priporočil še nakup večjega zaslona, ker je bolj funkcionalen.
Da je najboljši v segmentu ne bom trdil, je pa vsekakor zelo prepričljiv, a v takšnem paketu in za okoli 21.000 EUR cenovno srednje ugoden. Kaj smo povedali o še dveh tekmecih, pa si lahko ogledate v enajsti oddaji pete sezone. Pa se boste lažje odločili za svojega favorita.
tehnični podatki | volkswagen golf variant 1.4 TSI comfortline |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1395 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 90 (122) pri 5.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 200 od 1.500 do 4.000 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4562 x 1799 x 1481 |
medosna razdalja v mm | 2635 |
prtljažnik v litrih | 605 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1329 (531) |
največja hitrost v km/h | 204 |
pospešek 0-100 km/h v s | 9,7 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 6,9/4,4/5,3 |
poraba na testu v l/100 km | 6,8 |
cena osnovnega vozila v EUR | 17.105 |
cena testnega vozila v EUR | 19.161 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 21.165 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!