Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Platno nad glavo

Renault twingo 1.2 16V LEV dynamique

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Renault twingo je v svoji (skoraj) dvajsetletni prisotnosti na cestah dobil zelo veliko privržencev. Najprej tiste, ki jim je bil avtomobil všeč, potem pa takšne, ki so potrebovali majhen a vseeno zelo uporaben avtomobil, v katerem so lahko celo spali, če so se odpravili na pot.
Platno nad glavo
Foto: Matej Mihinjač
21. 11. 2012 ob 9:33
Komentarjev: 0
video test renault twingo 1.2 16V LEV dynamique
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Znal se je vtisniti v srca, sploh takšen s platneno streho, ki se je lahko odprla. Prepričan sem, da imajo lastniki slednjih twingov še posebej lepe spomine na kakšne nočne avanture, ko so lahko v dvoje opazovali zvezdno nebo, in zato so bili potencialni kupci toliko bolj razočarani, ker je pri drugi generaciji pomična platnena streha kar izginila s seznama dodatne opreme. Renault se je posul s pepelom in ker je bil to nekakšen zaščitni znak twinga, se je po posodobitvi znova vrnil. Sam twingo je po prenovi dobil lepše žaromete, ki so sestavljeni iz dveh različnih delov, ne več iz enega. Spremenjen je odbijač, tudi maska, Renaultov logotip pa je zdaj bolj izpostavljen in tudi večji je. Smerniki so tudi dobili novo lokacijo, niso več del glavnega žarometa, ampak so postavljeni nižje na odbijač, kjer so bile pred prenovo meglenke. Prav tako so bila spremembe deležna vzvratna ogledala, ki so prav tako večja, luči na zadku pa so se podvojile, tako da je zdaj avtomobil bolj privlačen na pogled.

V notranjosti v primerjavi s preteklo generacijo ni večjih sprememb, je pa zelo fino, da je Renault znova upošteval kupce in twinga opremil tudi s potovalnim računalnikom, da lahko končno izvemo, kako ekonomični smo pri vožnji. Sploh pri močnejših različicah bo to še kako navdušilo lastnike. K sreči so iz naftalina potegnili tudi platneno streho, za katero boste morali sicer odšteti 1.190 evrov, vendar boste zato imeli odprto nebo. In tisti, ki ste skeptični in tem streham ne zaupate najbolje, kar se tesnenja tiče, ste lahko mirni, ker med našim testom v avtopralnici ni v kabino prikapljala niti ena sama kapljica. Pomik je električni, gre kar hitro in je krasna zadeva, če uživate v svežem zraku.

Tudi izdelava se zdi odlična in med vožnjo na avtocesti hrup sploh ni toliko večji kot pri kakšnih podobnih zadevah. Le izolacija ni in ne more biti tako dobra kot pri kovinski strehi, zato bo pozimi nad glavo malo bolj mraz, poleti pa malo bolj vroče. Vseeno je to odlična izbira za tiste, ki želite na avtomobilu občasno odpreti streho, ker je to v osnovi še vedno twingo, ki je uporaben majhen avtomobil, ne vpadljiv kot kakšen kabriolet, predvsem pa cenovno veliko bolj ugoden.

Avtomobilček je udoben, občutek za volanom soliden, čeprav je obroč le-tega malo prevelik in ni nastavljiv tudi po globini, sedi pa se dokaj visoko. Vodljivost je pri majhnih avtomobilih vselej dobra, twingo pa z nastavitvami podvozja prekaša marsikaterega tekmeca in skoraj meji na športnost, zato je tudi krasna osnova za dirkaškega RS-a. V tem pa se vrti druga skrajnost, okolju prijazni 1,2 16V z le 55 kilovati, ki se uvršča med avtomobile z majhnimi emisijami, od tod tudi oznaka LEV (Low Emissions Vehicle) v imenu. Izpust CO2 bo tovarniških podatkih znaša 119 gramov na kilometer, kar je ekvivalent porabi 5,1 litra na 100 km. Nam je na testu popil 5,6 litra na 100 km, kar je super rezultat za bencinski motor, ki se tudi v praksi čisto lepo obnese v tako velikem (berite majhnem) avtomobilu. Seveda se bo zahtevnim voznikom takoj zdel prešibek, za vožnje po mestu in okolici pa je preverjeno dovolj moči.

Z bogato opremo je takšen twingo na ceniku vreden 13.750 EUR, kar za preverjen in vizualno privlačen avtomobil s pomično streho ni veliko. Sploh, ko ceni odštejete še 2.000 EUR aktualnega popusta. V tej ceni je vključen tudi ESP, za katerega morate pri twingu še vedno doplačati. Tako kot za več moči motorja, ki pa je skoraj gotovo ne boste potrebovali.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault twingo 1.2 16V LEV dynamique
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1149
moč v kW (KM) pri vrt./min 55 (75) pri 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 107 pri 4.250
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3600 x 1654 x 1470
medosna razdalja v mm 2367
prtljažnik v litrih 165
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 950 (425)
največja hitrost v km/h 170
pospešek 0-100 km/h v s 12,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,2/6,7/5,1
poraba na testu v l/100 km 5,6
cena osnovnega vozila v EUR 9.990
cena testnega vozila v EUR 11.190
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 13.750

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 30. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |