Okus je stvar vsakega posameznika in če je nekomu všeč ena stvar, še ne pomeni, da bo nekomu drugemu tudi. Zato so Bavarci poleg X1 s priključnohibridnim pogonom izdelali še X2 z enakim pogonom.
BMW X2 je oblikovno bolj dinamičen kot X1, vendar je od slednjega krajši za slabih 9 centimetrov (4.360 milimetrov), medosje po drugi strani ostaja enako. Ko gre za priključni hibrid je prtljažnik že v osnovi manjši od klasičnega modela, pri X2 pa pogoltne 410 litrov tovora, enak X2 po drugi strani 450 litrov. Zaradi enakega pogona so enake tudi zmogljivosti. Za pogon skrbita 1,5-litrski bencinski motor z močjo 92 kW (125 KM) in 220 Nm navora ter elektromotor z močjo 70 kW (95 KM) in 165 Nm navora. Slednji moč dovaja zadnjima kolesoma, tako da je na voljo štirikolesni pogon, sistemske moči pa je za 162 kW (220 KM) in 385 Nm navora. To pomeni, da se takšen X2 do 100 km/h požene v 6,8 sekunde in doseže hitrost 195 km/h, samo na elektriko pa lahko doseže hitrost 135 km/h. To je možno zaradi baterijskega sklopa pod zadnjimi sedeži, ki pogoltne skupno 10 kWh elektrike, od tega je 8,8 kWh na voljo za električno vožnjo. Baterija se lahko preko navadne vtičnice doma napolni v petih urah, na polnilnih postajah pa v treh urah, saj ima vgrajeni polnilnik moč 3,7 kW. Kako se je obnesel v hladnih zimskih dneh pa kmalu izveste v testu.