Nissan leaf je v aktualni generaciji pri nas že od junija leta 2018, vendar je takrat premogel manjšo baterijo in šibkejši elektromotor. Aktualni ob povečani moči ponudi do 385 kilometrov dometa.
Japonci so januarja lani v Las Vegasu (CES) predstavili posodobljeni nissan leaf z večjo baterijo, ki pogoltne 62 kWh elektrike, in zmogljivejšim elektromotorjem, ki da od sebe 160 kilovatov moči (217 KM) ter 340 Nm navora. Notranjost ostaja praktično nespremenjena in mnogi boste še vedno navdušeni nad obliko prestavne ročice, najbolj pa še vedno izstopa sistem e-pedal, preko katerega je omogočena vožnja samo s stopalko za močjo. Sistem namreč samodejno prilagaja stopnjo regeneracije zavorne moči, zato uporaba zavor skoraj ni potrebna. Škoda, da je vgrajen samo polnilnik z močjo 6,6 kW, zato se leaf na klasičnih polnilnicah polni slabih 10 ur, do 80 odstotkov pa se baterija lahko napolni v 40 minutah, če je priključen na hitro polnilnico. Mi smo s polno baterijo prevozili dobrih 300 kilometrov, več pa kmalu v testu.