Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Opel mokka

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Mokka ima hecno, ampak simpatično ime. Vsi si ga bomo zapomnili, tudi vi boste na koncu vedeli, kaj rabite za testo in kaj potrebuje Opel za svoj uspeh. Glede na razmere v Evropi in po drugi strani želje kupcev se mi zdi, da Opel ni bi mogel pripeljati bolj primernega avtomobila v tem času. Seveda pa bo ravno čas pokazal, če imam prav.
Opel mokka
Foto: Anže Jereb
28. 10. 2012 ob 13:00
Komentarjev: 4
video mednarodna premiera - opel mokka
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

To je popolnoma nov avtomobil, ki ga je Opel razvil čisto na novo. Spada v segment majhnih SUV-jev, ki jih zlasti starejši kupci naravnost obožujejo. To pa zato, ker so visoki in ne predolgi in ker se posledično visoko sedi in dobro vidi iz avtomobila. Za takšne kupce bo najprimernejša mokka s sprednjim pogonom, seveda pa bo v ponudbi tudi s štirikolesnim za tiste z bolj aktivnim življenjskim slogom. Na pokrovu motorja ima značilne Oplove črte, luči s prekinitvami in led svetili tudi mokko umeščajo med ostale modele v hišni ponudbi, zaščiti podvozja pa dajeta malo bolj terenski videz in z velikimi kolesi po besedah oblikovalcev izžarevajo samozavest. Oddaljenost od tal znaša 16 centimetrov, kar je tudi za koga pomemben podatek.

Ob začetku prodaje bodo na voljo trije motorji: osnovni bo 1,6-litrski bencinski s 85 kilovati in ceno 16.590 evrov, z boljšo opremo enjoy, v kateri so tudi 18-palčna platišča (in s popustom ob lansiranju), pa bo stal 17.790 in naj bi bil najbolj prodajan model. Drugi najbolj prodajan naj bi bil takšen, ki ga poganja 1,4-litrski turbobencinski motor s 103 kilovati in štirikolesnim pogonom za 23.710 evrov (z dodanim lokalnim paketom 2 in upoštevanim popustom). Seveda bo marsikdo želel dizla z 1,7 litra in 96 kilovati, ki pa bo pri nas na voljo od januarja dalje. Cene niti niso tako zasoljene, zato naj bi prihodnje leto pri nas prodali nekje 300 teh oplov, sicer pa so v Evropi, še preden se je avto začel dejansko prodajati, dobili že kar 40 tisoč prednaročil, tako da so želje očitno velike.

Segment se počasi povečuje, raziskave pa so pokazale, da bo manj kot 1 odstotek kupcev mokke z njo vozil po terenu. Kljub temu ima pomoč za speljevanje in spuščanje po klancu, od tal pa je odmaknjena 16 centimetrov. Še bolj vas bo navdušilo, da zna na 60 metrov prepoznavati prometne znake in to pokazati tukaj med merilniki, da ima opozorilnik za zapuščanje voznega pasu in opozorilnik pred naletom, prvič v razredu tudi odlične ergonomske sedeže, ki so lahko ogrevani, tako kot volan. Ampak vse to je dodatna oprema, serijsko pa je v mokki 8 zračnih blazin in seveda ESP.

Prvi občutki kažejo, da se pelje dokaj udobno in da boste vsi lastniki oplov takoj domači, čeprav bo večina kupcev baje takšnih, ki opla doslej sploh še niso imeli. Zasluga gre privlačnemu izgledu in finim domislicam, kot so skriti nosilec za kolesa, kar 19 prostorčkov za odlaganje v kabini, vtičnica za prenosni računalnik zadaj, ali pa praktičen prtljažnik. Slednji v osnovi meri 362 litrov, potem pa se v stopnjah poveča na 785 oziroma 1372 litrov.

In kot bi morda kdo utegnil pomisliti, ta avto ni povišana corsa. Nekatere dele si deli z zafiro, astro in merivo, sicer pa je zasnovan na novo, vključno s štirikolesnim pogonom, ki poganja sprednji kolesi, ko ti zdrsneta, pa do 50 odstotkov moči prenese še na zadnji. Sistem pogona na vsa kolesa je zelo kompakten in tehta le 65 kilogramov.

Najhujši konkurenti naj bi bili škoda yeti, mitsubishi ASX in nissan juke, po mojem mnenju tudi nissan qashqai, kmalu pa še chevrolet trax, ki bo imel isto tehnologijo in bo nastajal v isti tovarni; oba z mokko proizvajajo v Koreji. In še tista z imenom iz začetka prispevka, mokka so mala kavna zrna z zelo intenzivnim okusom, zato si je Opel izbral to ime, ki naj bi najlepše opisalo njihov novi avtomobil.

mere vozila:

dolžina x širina x višina: 4278 x 1777 x 1658 mm, medosna razdalja: 2555 mm, masa: 1335 - 1490 kg

še nekatere cene ob lansiranju:

opel mokka 1.6 (85 kW/115 KM) essentia - 16.590 EUR
opel mokka 1.4 turbo (103 kW/140 KM) 4x4 enjoy - 21.290 EUR
opel mokka 1.4 turbo (103 kW/140 KM) 4x4 cosmo - 22.780 EUR
opel mokka 1.7 CDTI (96 kW/130 KM) enjoy - 20.990 EUR
opel mokka 1.7 CDTI (96 kW/130 KM) enjoy 4x4 - 22.990 EUR
opel mokka 1.7 CDTI (96 kW/130 KM) cosmo 4x4 - 24.480 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
d2VyIGF2YXRhciBuZXcgZm9yIGZvcnVtLmpwZzE0MDE5NzE2NDM=.jpg
wer pravi:
1
(pred 1 desetletji )
d2VyIGF2YXRhciBuZXcgZm9yIGZvcnVtLmpwZzE0MDE5NzE2NDM=.jpg
wer pravi:
OK,thanks.
(pred 1 desetletji )
85621406417340048.jpg
Matej Mihinjač pravi:
V tehničnih podatkih piše, da imata različici 1.6 in 1.4 turbo 53-litrski tank, 1.7 CDTI pa 52-litrskega, tako da je verjetno tudi avtonomija za kakšnih 50 do 100 kilometrov večja, če porabita podobno goriva.
(pred 1 desetletji )
d2VyIGF2YXRhciBuZXcgZm9yIGZvcnVtLmpwZzE0MDE5NzE2NDM=.jpg
wer pravi:
Matej, mene pa zanima velikost rezervoarja. Namreč pri Juku ta znaša samo 46l pa me res zanima, če je pri Mokki kaj večji, seveda zaradi večje avtonomnosti vozila.
(pred 1 desetletji )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |