DS 4 se pridružuje manjšemu DS 3 crossback in večjemu DS 7 crossback ter razširja ponudbo znamke, ki bo kmalu bogatejša še za prestižno limuzino DS 9. Če ga ne znate postaviti med tekmece, gre za C-segment vozil, kamor spadata focus in golf, a se jima noče postaviti ob bok, saj gre za premijsko znamko. Tako so dejansko njegovi tekmeci audi A3, BMW 1 in mercedes A, od katerih je za začetek prostornejši, kot pravijo, in tudi širši. Pa nedvomno oblikovno bolj atraktiven in znotraj ob primerni opremi tudi razkošen.
Točno 4,4 metra meri v dolžino in ob tem ponuja 430 litrov prtljažnika oziroma 40 litrov manj v primeru priključnega hibrida. Zunanjost je nedvomno markantna, k temu pa veliko pripomorejo tudi luči in veliki dnevni luči ob straneh, ki imata vsaka po 49 led diod, a jih ne boste videli, ker so lepo zaprte v motno steklo, skozi katerega se snop prav elegantno razprši naprej. Dnevne luči ponujajo tudi animacijo in vas ob prihodu pozdravijo s posebnim svetlobnim podpisom, prav tako pa bodo ob vašem prihodu izskočile sicer lično skrite vratne kljuke. Doplačilno so seveda glavne luči matrične, glede na hitrost premikanja vozila pa ponujajo pet različnih načinov delovanja.
Pri uvozniku sicer pravijo, da je avtomobil dejansko na voljo v treh različicah, kot športni performance line, elegantni DS in kot DS cross, ki ga postavljajo že v segment križancev razreda C, a gre v vseh treh primerih dejansko za karoserijsko enak avtomobil, le dodatki so tematsko povsem drugačni. Cross ima denimo več plastike na bokih in dodaten napis cross ter še nekaj malenkosti, 'športni' performance pa več zunanje črnine, bolj agresivne sedeže, ki so oblečeni v alkantaro, ter samosvoj logotip na nosu pokrova motorja. Pravzaprav so logotipi trije, vsak od omenjenih ima drugačnega.
Paketi opreme imajo različna imena, ki so vezana na filozofijo modela, osnova je oprema bastille+, ki se potem nadgrajuje v performance line in performance line na ’športni’ strani, pa na trocadero in rivoli na klasični ter cross trocadero in cross rivoli na strani DSa, ki se želi postavljati ob bok križancem, kot je lexus UX. V vsakem primeru znotraj pričakujte oblikovno nadvse zanimivo okolje, odvisno od opreme in dodatkov pa tudi zvrhano mero razkošja.
To pomeni, da je pred prestavno ročico lahko manjši zaslon, ki lepo sovpada s serijskim 10-palčnim na vrhu armaturne plošče. Vrata lahko krasi les ebenovina, veliko je aluminija, na sedežih pa usnja ali alkantare. Usnjen sedež je pri najbogatejšem paketu oblečen iz enega samega kosa in s posebnimi šivi, diamanten šiv imajo v tem primeru tudi obloge vrat. Doplačilni sistem Active scan suspension med vožnjo spremlja podlago pred vozilom in prilagaja vzmetenje vsakega kolesa posebej ter tako zagotavlja karseda udobno vožnjo. Od maja dalje bo na voljo tudi sistem za polsamodejno vožnjo, ki bo znal sam menjati vozni pas.
V vsakem primeru boste ob nakupu dobili 8-stopenjski samodejni menjalnik, saj ročni sploh ni na voljo. Na bencinski strani boste lahko izbirali med motorji z močjo 130, 180 ali 225 'konjičkov', dizelski pa je le eden, in sicer z nekaj manj kot stotimi kilovati oziroma 130 ’konjički’. Poleg tega je že takoj na voljo še priključni hibrid s skupno močjo 225 'konjev', ki po standardu WLTP lahko na elektriko prevozi do 55 kilometrov. Leta 2024 se omenjenim pridružuje še povsem električni DS 4.
Še nekaj cen:
DS4 puretech 130 EAT8 bastille+ - 28.230 EUR
DS4 puretech 180 EAT8 performance line - 33.230 EUR
DS4 puretech 180 EAT8 trocadero - 37.230 EUR
DS4 puretech 180 EAT8 cross rivoli - 40.230 EUR
DS4 E-TENSE 225 EAT8 performance line+ - 47.480 EUR
DS4 E-TENSE 225 EAT8 rivoli - 47.980 EUR