Čeprav na njegovem zadku še vedno piše tudi SX-4, kakor se je dejansko imenoval prvi, ga zdaj promovirajo le še pod oznako S-cross. Gre pa za enako sposoben in precej celovit avtomobil, ki zna ponuditi dovolj prostora, zmogljiv pogon, veliko opreme in le en, a dober pogonski stroj. Tretja generacija sicer stoji na platformi druge, a zaradi zajetnih oblikovnih sprememb in kopice varnostnih elementov pri Suzukiju pravijo, da je avtomobil dovolj nov in drugačen, da ga štejejo kar pod novo generacijo.
Zdaj je postal še bolj podoben klasičnim križancem, je malce višji in z bolj samozavestno masko, luči imajo spredaj in zadaj značilen podpis s tremi led sijalkami, celota pa posledično izgleda bolj robustno. Tudi znotraj je precej drugačen, na osrednjem delu je zdaj velik zaslon, kljub temu pa so najosnovnejšim funkcijam še vedno na voljo klasična stikala, da ne bo zahteval preveč privajanja. Paketi opreme so štirje, pri čemer že srednji z oznako premium ponuja praktično vse, kar bi si sploh zaželeli, od ogrevanih sprednjih sedežev do celotnega spektra asistenčnih sistemov z izjemo 360-stopinjske kamere.
Barv karoserije je kar nekaj, platišča pa vedno v dimenziji 17 palcev, prav tako boste lahko izbirali le med enim samim motorjem, torej izbirali niti ne boste. 1,4-litrski boosterjet ponuja 95 kilovatov moči, kar je 130 ’konjičkov’, in takšnega smo že preizkusili. Ker gre za blagi hibrid, nekaj navora doda še 48-voltno omrežje in majhen elektromotor, zato je vozniško takšen motor povsem dovolj močan in hkrati dovolj varčen. Večina kupcev se sicer še vedno odloča za ročni menjalnik, je pa v ponudbi tudi 6-stopenjski samodejni.
Pravzaprav boste poleg barve in štirih stopenj opreme izbirali lahko le še vrsto pogona. S-cross je lahko gnan le na sprednji kolesi ali pa na vsa štiri in v tem primeru vam bo vrtljivo stikalo ob prestavni ročici ponujalo več voznih programov, vključno z najbolj terensko naravnanim, kjer sredinska zapora 'zaklene' pogon med obema osema. V takšnem primeru seveda S-cross lahko že precej suvereno pleza, pri tem pa mu pomaga še 18-centimetrska oddaljenost od tal. Tudi cenovno je 4,3 metra dolgi S-cross lahko zanimiv, cena najugodnejšega je 20.455 EUR, najdražji vas bo stal 28.150 EUR.
Cene:
suzuki S-cross 1.4 boosterjet hibrid comfort – 20.455 EUR
suzuki S-cross 1.4 boosterjet hibrid premium – 21.915 EUR
suzuki S-cross 1.4 boosterjet hibrid premium AT – 23.895 EUR
suzuki S-cross 1.4 boosterjet hibrid premium allgrip – 23.345 EUR
suzuki S-cross 1.4 boosterjet hibrid allgrip elegance top – 26.335 EUR
suzuki S-cross 1.4 boosterjet hibrid allgrip elegance top AT – 28.125 EUR