Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Toyota C-HR

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Tega ne govorimo na glas, ampak pri Toyoti so vse od našega spomladanskega primerjalnega testa križancev tuhtali in si pulili lase, ker niso imeli svojega predstavnika in niso mogli sodelovati.
Toyota C-HR
Foto: Toyota & Anže Jereb
26. 11. 2016 ob 7:00
Komentarjev: 0
mednarodna premiera toyota C-HR
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Po testu in naših ocenah pa so ugotovili, kaj je pomembno in v čem mora avtomobil izstopati. Zaposlili so svoje najboljše strokovnjake in predstavili C-HR! Tako lepo poetično ime si lahko zamislijo samo Japonci, ampak vedno je zadaj nek pomen, tokrat je to 'Coupe-High Rider'. Torej, povišan kupe. Pa čeprav ni, saj se na zadku skriva še en par vrat, zato jih je za kupe malce preveč, obenem pa C-HR za križanca sploh ni posebej visok, od tal je oddaljen le 15 centimetrov, hibrid še pol centimetra manj. Je pa opazen in to je pomembno. Kot kakšen Hulk, ki samo čaka, da bo eksplodiral, kar je dobro, križanca le redkokdo kupi zaradi prostornosti, prej zaradi opaznosti. No, s tem boste.

Če je pri večini predstavnikov atraktivna zunanjost povezana z bistveno bolj umirjeno notranjostjo, me je tukaj tudi ta navdušila. Sedi se precej športno zasidrano, pred voznikom je 8-palčni zaslon z drugo generacijo programja, med merilniki pa je še en z nekaj več kot štirimi palci. Prestavna ročica je blizu, položaj je vsekakor med najbolj športnimi. Z barvnimi dodatki armaturna plošča deluje zelo modno, je pa celotna notranjost precej temna. Me sicer ne preseneča, ker so želeli ustvariti športen občutek, ampak zaradi položno padajoče strehe in majhnih bočnih stekel sedenje zadaj deluje malce klavstrofobično. Je pa prostora vseeno veliko, sedi se dobro, prtljažnik pa je s 377 litri večji, kot sem pričakoval.

C-HR je deset centimetrov daljši od aurisa, da si boste lažje predstavljali, je pa to križanec, ki so ga pilili celo na Nürburgringu. Čeprav se mi v takšnem segmentu to zdi povsem nepotrebno, moram povedati, da se res lepo pelje. Precej čvrst je, ampak ne pretresa preveč, volan je neposreden, nagibanja je malo, precej dobro je vse skupaj. Resda so bile naše ceste lepo 'tlakovane' in nas nikjer ni posebej pretresalo, bo pa čvrsto blaženje najbrž kakšno grbino vseeno malce slabše pogoltnilo. Ampak za dobro lego se splača potrpeti, tudi preglednost vstran in nazaj je slaba, zato bo vzvratna kamera nujna.

Dva motorja sta na voljo, 1,2-litrski turbobencinski in hibridna izvedenka z 1,8-litrskim motorjem in elektromotorjem kot pri priusu. Prvi je na voljo s sprednjim pogonom in ročnim menjalnikom ter z brezstopenjskim CVT, ki pa je na voljo le v kombinaciji s štirikolesnim pogonom. Za točno takšnega se bo bojda odločila le peščica kupcev. Dve tretjini bosta pri nas posegli po hibridu, ki je na voljo le s sprednjim pogonom in brezstopenjskim menjalnikom CVT.

Pohvalim lahko še to, da je v vseh paketih opreme vključen skupek varnostnih elementov 'Toyota Safety Sense', torej aktivni tempomat, opozorilnik pred nenamerno menjavo pasu, opozorilnik pred trčenjem, ki sam zavira in prepozna celo pešce, pa sistem za prepoznavo znakov. Pravzaprav osnovna oprema izključuje aktivni tempomat, ostalo je zraven.

Očitno pri Volanu delamo tako dobre teste, da se po njih zgledujejo celo Japonci. Ali pa je nekdo iz naše skupine ocenjevalcev prodal podatke Toyoti, da je naredila avtomobil, ki bi na praktično vseh področjih takratnega testa blestel. Oziroma ne, C-HR je dejansko za tisto skupino prevelik, torej ima Toyota prostor še za enega. Predlagam ime M-HR. Mini High Rider!

Če vseeno nadaljujem resno, C-HR je že na voljo pri nas, osnovni z 1,2-litrskim motorjem stane 19.250 evrov, hibrid pa malce preko 24 tisočakov, a že v osnovi vsebuje za okoli dva tisoč EUR več opreme. C-enter je namreč paket, po katerem bo posegla polovica vseh kupcev.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 10. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |