Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Kia niro

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Pri Kii so pred koncem leta predstavili še hibridni križanec niro. Tako trgu po novem ponujajo kar tri okolju prijazne različice pogona, električni soul, pri niru pa klasično in kasneje še priključno-hibridno različico.
Kia niro
Foto: Gašper Miš
16. 12. 2016 ob 0:00
Komentarjev: 0

Kia niro je nov model, proizveden v korejski tovarni in postavljen na platformo, kakršno ima še hyundai ioniq. 4355 milimetrov meri, kar pomeni, da sodi med hišna modela cee´d in sportage, v primerjavi s slednjim je 125 milimetrov krajši in 100 nižji, medosna razdalja pa je 30 milimetrov daljša. Napram ostalim modelom oblikovno ne izstopa preveč, ima značilno masko, ki ponazarja tigrov nos, nekoliko neobičajne oblike sta le bi-ksenonska žarometa. Tako motorni pokrov kot sprednji odbijač sta široka, kar še nekoliko poudarita okrasni kromirani letvi. Ti sta prostor našli tudi na zadku, tam je še spojler, ki se zajeda v LED-luči v obliki črke C, ne manjka niti kamera za vzvratno vožnjo. Na stari celini, kjer sta za korejsko znamko najpomembnejša tako britanski kot španski trg, so zbrali že kar 23.000 naročil za novega nira, dobavili pa le dobrih 5 odstotkov.

Tudi v notranjosti ne pričakujte revolucije. Najbolj spominja na sportagovo, kar pomeni, da so stvari na svojih mestih, okolje pa je pregledno in preprosto. Središče armaturne plošče predstavlja 7-, opcijsko pa 8-palčni zaslon multimedije, ki je povezljiva s sistemoma Apple CarPlay in Android Auto. Omenimo še manjši 4,2-palčni TFT-zaslon merilnikov, niro pa po vzoru preostale modelske palete ponuja še brezžično polnjenje mobilnih naprav ter hlajene in ogrevane sedeže. Kar se prostornosti tiče, pa kar lepo preseneti. Mogoče smo samo malo neupravičeno pričakovali manj prostora, tega pa je tako spredaj kot zadaj nad glavami potnikov več kot pri povprečnem kombilimuzinskem in SUV-predstavniku razreda C. Ker so baterijski sklop namestili pod zadnje sedeže, prtljažnik ni prostorninsko prikrajšan. A ta zaradi nizke strehe meri skromnih 427 litrov v osnovni konfiguraciji, oziroma 1.425 ob spuščenih sedežih, to pa je precej manj kot pri sportagu. Niro ni podedoval le multimedijskih dobrot, na voljo so še vsi najnaprednejši varnostni in asistenčni sistemi.

Pod pokrov so namestili že znan 1.6-litrski atmosferski motor GDI. Operira v Atkinsonovem ciklu, razvije pa 77 kilovatov moči (105 KM) in 147 Nm navora. Temu se pridružuje še elektromotor s 33-kilogramsko litij-ionsko polimerno baterijo kapacitete 1,56 kWh in 6,5 A moči. Hibridna posebnost je na novo razvit robotiziran menjalnik DCT, ki ima šest prestav in ne sedem kot pri ostalih modelih. Moč pa se prenaša na sprednji kolesi.

Kot smo omenili, je niro najprej na voljo le kot klasični hibrid, priključno različico pa lahko pričakujemo prihodnje leto. Ob štirih paketih opreme (LX fun, EX urban, EX champion in EX vision), stane od najmanj 25.990 (kia niro 1.6 GDi LX fun, 6-st. rob.) do največ 29.990 evrov (kia niro 1.6 GDi EX vision, 6-st. rob), kar je na ravni primerljivo opremljenega sportaga s sprednjim pogonom in robotiziranim menjalnikom. Ker je hibridni niro nišni model, pravo konkurenco mu predstavlja le nova toyota C-HR, po njem ne pričakujejo ne vem kako veliko povpraševanja, le kakšnih 30 letno. Nekaj vozil so kljub temu že naročili in so na zalogi, kar bo verjetno zadostovalo za prvi val povpraševanja.

Cene:

kia niro 1.6 GDi LX fun, 6-st. rob. (104 kW) – 25.990 EUR
kia niro 1.6 GDi EX urban, 6-st. rob. (104 kW) – 26.990 EUR
kia niro 1.6 GDi EX champion,  6-st. rob. (104 kW) – 28.490 EUR
kia niro 1.6 GDi EX vision, 6-st. rob. (104 kW) – 29.990 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 8. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |