Citroën C4
Domača premiera
Citroën je na globalnem trgu zelo uspešno zaključil leto, saj je uspel prodajo dvigniti za osem odstotkov (skupaj 1,6 milijona avtomobilov lani), v Sloveniji pa osvojiti 8,03 % tržnega deleža in s tem zasesti 4. mesto med znamkami. Ravno po zaslugi novega C4 in prihajajočih električnega C-zero ter atraktivnega DS4 v juniju naj bi bila letošnja bera še boljša, rezultat ob koncu leta pa 3. mesto med znamkami. C4 bo po načrtih temu pripomogel z najmanj 700 prodanimi kosi, med katerimi bo po napovedih 68 % gnanih z bencinskim motorjem.
Sicer pa je bil precej uspešen že predhodnik, saj smo jih Slovenci kupili 3561 do konca leta 2010. Novi lahko postane prava uspešnica tudi zaradi cene ob predstavitvi, saj osnovni stane vsega 11.990 evrov, kar je izjemno ugodno. Uvoznik se je odločil za posebno akcijo, da bi privabil kupce k atraktivnemu izdelku, gre pa za popust v višini 1.900 evrov ter še dodatni popust 1.000 evrov, če se odločite za njihovo financiranje. Skratka, splača se pohiteti, če vam je všeč, saj akcija traja do konca februarja. Po ceniku osnovni model z bencinskim motorjem VTi 95 (1,4 litra, 70 kW/95 KM) stane 14.890, dizelski HDi 90 (1,6 litra, 68 kW/92 KM) pa 16.990 evrov, s tem da ima v opremi serijsko tako ESP kot šest zračnih blazin in klimatsko napravo. Nad tem sta še dva paketa opreme, vseh motorjev pa je sedem, od tega trije bencinski in štirje dizelski (ponudbo si oglejte v spodnjih priponkah).
Izpostaviti velja model e-HDi, za katerega pri Citroënu pravijo celo, da je 'mikro-hibrid', v resnici pa ima izpopolnjen sistem samodejnega izklapljanja agregata med mirovanjem, posebne Michelinove pnevmatike in učinkovit alternator, s čimer je poraba goriva še učinkovitejša (tudi do 15 odstotkov), na ceniku pa ta model za približno 1.000 evrov dražji. Zanimivi so tudi nekateri drugi dodatki kot na primer masaža sprednjih sedežev (na voljo le pri najbogatejšem paketu opreme 'exclusive'), česar pri konkurenci ne ponujajo. Prav tako ne nastavitev osvetlitve barve merilnikov in polifoničnih melodij, s katerimi se oglašajo opozorilniki in smerokazi, še zlasti pa ne tolikšnega prtljažnega prostora, ki je po besedah Citroëna s 408 litri največji v razredu in za 30 odstotkov večji od tistega pri predhodniku. V kabini je očitna kvalitetnejše izdelana armaturna plošča iz enega kosa, v celem pa je opazen precejšen napredek pri izdelavi.
Francozi pravijo, da ohranjajo stil, le da mu dodajajo še več elegance. Sicer res ni več tako ekstravaganten in prepoznaven, vendar bo za tisti del skrbel novi DS4, C4 pa želi ugajati čim širšemu krogu kupcev. Tudi z zelo ugodno ceno.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!