Blizu popolnosti
Audi A8 3.0 TDI quattro
Pozabimo zato, da ta Audijev paradni konj stane skoraj 130.000 evrov, kar je toliko kot kakšna hišica in da samo sedeži s celotnim oblazinjenjem stanejo toliko kot osnovni golf. Ljudje, ki kupujejo takšne avtomobile, ne živijo v hišah nižjega cenovnega razreda, ampak v pol ali večmilijonskih vilah, zato tu takšne primerjave odpadejo. Denar imajo in z njim si želijo kupiti nekaj posebnega. In A8 je lahko dovolj poseben.
Za začetek se prepustimo užitkom, ki jih nudijo prej omenjeni sedeži. Masirati sicer zna veliko sedežev v tem segmentu avtomobilov, a prav nobeden ne tako. Kot prava maserka s pravim certifikatom, ki ji lahko poveste, da masira prenežno in želite bolj močno, pa tudi med številnimi masažami lahko izbirate. In takšna masažna sprednja sedeža sta tudi dokaz, da je A8 avto za voznika, ne za sedenje zadaj. Da bi morala sprednja potnika sedeža nastavljati ročno? Ah, kje pa. Vse je električno pomično, nastavljati pa se da skoraj vsak milimeter sedeža posebej. Vrhunsko.
A brez skrbi, tudi zadaj je udobje vrhunsko, bo pa za prevažanje direktorjev na zadnjih sedežih bolj prava različica L, ki ponuja še okoli deset dodatnih centimetrov. Ta dva sedeža sta neverjetno udobna, med njima pa je tako velik naslon za roko, da bi ga v kakšen avtomobil spodnjega srednjega razreda težko namestili celo v prtljažnik. Da lastniki vozil tega segmenta ne marajo sklepati kompromisov, smo že ugotovili, zato mora biti vse perfektno. Če vas motijo pogledi iz zunanjosti, no tudi za to se najde rešitev.
A8 je precej široko uporaben avtomobil, zlasti takšen, z nastavljivim zračnim vzmetenjem. Lahko je izjemno udoben potovalnik z lahkotnim krmiljenjem, ki smo mu kos že z mezinčkom, kar je perfektno za avtocestno križarjenje. Ima pa tudi drugačen karakter, za katerega je dovolj pomik gumba na dynamic. Takrat krmilni mehanizem postane težak in bolj komunikativen, podvozje čvrstejše, menjalnik pa hitrejši. In takrat se osem prestav odličnega menjalnika zvrsti skoraj tako hitro, kot lahko rečete audi spaceframe. Ta ogromna ladja pa takrat postane pohvalno hitra. Seveda ne športna, ker je avtomobil vseeno preglomazen, hitra pa vsekakor.
tehnični podatki | Audi A8 3,0 TDI quattro |
vrsta motorja | turbodizelski, šestvaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 2967 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 184 (250) pri 4000-4500 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 550 pri 1500-3000 |
menjalnik | samodejni, osemstopenjski |
pogon | Na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 5137 x 1949 x 1460 |
medosna razdalja v mm | 2992 |
prtljažnik v litrih | 510 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1915 (615) |
največja hitrost v km/h | 250 |
pospešek 0-100 km/h v s | 6,1 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 8/5,8/6,6 |
poraba na testu v l/100 km | 8,9 |
cena osnovnega vozila v EUR | 80.350 |
cena testnega vozila v EUR | 80.350 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 127.655 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!