Predvsem pa bo našel nove kupce, saj malček prepriča s številnimi lastnostmi, najbolj pa z obliko, uporabnostjo in ekonomičnostjo. Vsaka znamka ima svoj oblikovalski jezik, pri Hyundaiju se le-ta imenuje fluidic sculpture design (dizajn tekoče skulpture), ki je nastal v evropskem razvojno-oblikovalskem centru v Rüsselsheimu. Gre za nadaljevanje zgodbe, ki jo poznamo od ostalih novejših korejskih avtomobilov, zaščitni znak pa je velika šestkotna maska. Čeprav pri Hyundaiju kar veliko kart stavijo na privlačno obliko ix20, pa sta največji prednosti novinca, ki je sorodnik kie venga, uporabnost in prostornost.
V 4,1 metra dolgi in 1,6 metra visoki karoseriji namreč ponuja toliko prostora kot ga je v razred večjih avtomobilih, predvsem po zaslugi 2615 mm dolge medosne razdalje. Ob tem je celo prtljažni prostor rekordno velik, saj meri zajetnih 440 litrov, z enostavnim zlaganjem sedežev pa lahko zraste do kar 1486 litrov. Prijeten dodatek je velika steklena panoramska streha za 990 EUR, lahko si omislite usnjeno oblazinjenje, kamero za vzvratno vožnjo ali pa pametni ključ, ki ga imate lahko ves čas v žepu. Sicer je na voljo pet paketov opreme, že pri osnovni je serijska klimatska naprava, pri najbogatejših dveh pa tudi ESP ter statične luči, ki se prižigajo v zavojih. Cena osnovnega modela znaša 12.490 EUR, osnovnega dizelskega z malo bogatejšo opremo 'life' pa 14.990 EUR.
Vsi štirje motorji v ponudbi izpolnjujejo norme o čistosti izpuha Euro 5, na voljo pa sta dva bencinska in dva dizelska štirivaljnika. Prva s prostorninama 1,4 (66 kW/90 KM) in 1,6 litra (91 kW/124 KM), druga pa s po 1,4 litra in 57 oziroma 66 kW (78 ali 90 KM; doplačilo za močnejšega 500 EUR). Dizelska sta bogata z navorom, predvsem pa vzdržljiva, saj je servisni interval podaljšan na dve leti oziroma 30 tisoč kilometrov. Pri vseh različicah si lahko za 450 EUR omislite še BlueDrive, ki s sistemom izklapljanja motorja, prilagojenim alternatorjem in 'varčnimi' pnevmatikami malo privarčuje pri gorivu. Če bo šlo vse po načrtih, naj bi novega hyundaija ix20 letos domov zapeljalo med 400 in 500 Slovencev, s čimer bi v segmentu zasedli 5-odstotni tržni delež, tako kot v povprečju v vseh ostalih segmentih, kjer je korejska znamka prisotna s svojimi vozili.
Cene (z začetnim popustom 1.000 EUR):
hyundai ix20 1.4 CVVT classic - 11.990 EUR
hyundai ix20 1.4 CVVT comfort - 14.340 EUR
hyundai ix20 1.4 CVVT style - 15.660 EUR
hyundai ix20 1.6 CVVT comfort - 15.150 EUR
hyundai ix20 1.6 CVVT style - 16.480 EUR
hyundai ix20 1.6 CVVT premium - 18.100 EUR
hyundai ix20 1.4 CRDi classic - 12.990 EUR
hyundai ix20 1.4 CRDi life - 14.350 EUR
hyundai ix20 1.4 CRDi style - 16.680 EUR
hyundai ix20 1.6 CRDi comfort - 16.280 EUR
hyundai ix20 1.6 CRDi style - 17.600 EUR
hyundai ix20 1.6 CRDi premium - 19.230 EUR