To je novi grand cherokee. V primerjavi s prejšnjo generacijo je pridobil 53 milimetrov v dolžino in 21 milimetrov v višino, medtem ko sta širina vozila in medosna razdalja ostali nespremenjeni. Med najbolj opazne novosti sodijo prenovljena maska vozila, popolnoma nov dizajn dnevnih luči, zadnji LED žarometi in nov zadnji spojler, pod katerim se v korist boljši vzvratni preglednosti nahaja večje steklo zadnjih vrat. V ročno izdelani notranjosti, kjer so uporabljeni kakovostni materiali, največ pozornosti pritegne sistem 'Uconnect' z 8,4-palčnim zaslonom na dotik. Za razvajanje bosta poskrbela še 7-palčni kontrolni zaslon 'TFT', katerega si je z več kot sto kombinacijami možno konfigurirati po lastni želji, in vrhunsko ozvočenje, saj devetnajst zvočnikov in avdiosistem s prostorskim zvokom Harman Kardon zmore kar 825 W moči. Da bo nova generacija še vedno kos vožnji po brezpotju, so vozilo opremili s štirimi sistemi. Ti so sistem za preprečevanje zdrsa pogonskih koles s petimi voznimi programi 'select terrain', pnevmatsko vzmetenje 'quadra lift', 'quadra trac II' in 'quadra drive II'.
Novi grand cherokee poganja 3,0-litrski turbodizelski šestvaljnik s tehnologijo multijet II. Ta razvije 140 kilovatov moči, v ponudbi pa je tudi močnejša različica s 184 kilovati. Na voljo so še tri različice bencinskih motorjev, ki razvijejo od 210 do 344 kilovatov in ustrezajo zahtevam standarda Euro 6. Izbirali boste lahko torej med 3,6-litrskim šestvaljnikom Pentastar, 5,7-litrskim osemvaljnikom in 6,4-litrskim osemvaljnim motorjem HEMI, rezerviranim za športno različico SRT. Novost predstavlja osemstopenjski samodejni menjalnik z možnostjo ročnega pretikanja prestav in uporabe obvolanskih prestavnih ročic, za varčevanje pri porabi goriva pa skrbi sistem 'eco mode', ki se ob zagonu motorja vklopi samodejno. Ob tem se samodejno aktivira tudi pnevmatsko vzmetenje 'quadra-lift', kar dodatno izboljša aerodinamiko vozila.
Na voljo so štirje paketi opreme – 'laredo', 'limited', 'overland' in SRT, češnjo na vrhu torte pa predstavlja ekskluzivna različica 'summit'. Novi grand cherokee, na katerega bo v primeru naročila treba počakati malo manj kot pol leta, bo pri nas prepričal približno petdeset kupcev letno. Do sedaj so ti največ povpraševanja namenili srednjemu paketu opreme 'overland'. Za osnovni trilitrski agregat V6 multijet II bo treba odšteti najmanj 54.800 €, vrh ponudbe pa predstavlja športna različica SRT s 6,4-litrskim osemvaljnikom, katere osnovna cena znaša 84.390 €.