Trenutno se nahajamo v obdobju, ko so želje politikov in proizvajalcev avtomobilov glede prevlade striktno električno gnanih avtomobilov popolnoma skregane z realnostjo, ki jo odražajo želje in potrebe kupcev. To samomorilsko vedenje nekaterih aktualnih proizvajalcev avtomobilov, ki nas pridno posiljujejo z električnimi avtomobili, ki jih ne bo kupil nihče drug, razen modno osveščenih kupcev s preveč napolnjenimi denarnicami, bo na koncu povzročilo težke glavobole pri vodilnih v avtomobilskih koncernih, ker veselo drvijo v smeri bankrota.
Tudi na račun povsem zgrešene modelne politike. Namesto, da bi kupcem ponujali majhne, dejansko okoljevarstveno naravnane in cenovno sprejemljive električne avtomobile, ki bi z lahkoto prevzeli naloge drugega ali pa tretjega avtomobila v družini, nam ponujajo čedalje večje, čedalje težje in posledično tudi čedalje dražje električne avtomobile s smešno odmerjenim realnim akcijskim radijem, ki jim onemogoča, da bi prevzeli vlogo prvega, po navadi družinskega avtomobila, ki je primeren tudi za daljše poti. Če k temu prištejete še čedalje višje cene električne energije in pa poddimenzionirano električno omrežje ter premajhno mrežo električnih polnilnic, vas rezultati te reprezentativne ankete sploh ne morejo presenetiti.
V tej anketi je sodelovalo več kot 1000 nemških lastnikov in lastnic avtomobilov. Če je še pred časom približno 36 odstotkov izmed vseh vprašanih kategorično zavračalo nakup striktno električno gnanih avtomobilov, je sedaj takšnih, ki si tudi pod razno ne želijo omisliti električnega avtomobila, poskočilo na 44 odstotkov. Za 32 odstotkov izmed vseh, ki so sodelovali v tej anketi, bi bil nakup električnega avtomobila smiseln samo v primeru, da se spremenijo okoliščine (ponovna uvedba subvencij, nižja cena električne energije, solidno omrežje polnilnic), veliko vprašanih pa pričakuje tudi dvig davkov na električna vozila, ker bodo morale države nekako nadomestiti izpad davkov, ki jih trenutno prispevajo lastniki fosilno gnanih avtomobilov.
Samo 24 odstotkov izmed vseh sodelujočih v tej anketi ostaja pravih 'elektrovernikov', ker jih od nakupa električnega avtomobila ne more odvrniti prav nič. Ostalih 76 odstotkov vprašanih moških je zelo skeptičnih glede nakupa električnega avtomobila, še bolj pa so glede nakupa električnega avtomobila skeptične vprašane ženske (81 % izmed vseh vprašanih). Zato lahko upravičeno sklepamo, da prodajalci novih električnih avtomobilov v prodajnih salonih nekaterih proizvajalcev v bližnji bodočnosti ne bodo imeli prav veliko dela.