Naslednji mercedes-benz razreda E bo na ceste zapeljal prihodnje leto. Čeprav se kupci še vedno vse pogosteje odločajo za nakup križanca ali SUVja, so prodajne številke karavanov očitno še vedno dovolj velike, da bo tudi razred E dočakal karavansko različico. Dvojec prototipov smo ujeli med testiranjem v Nemčiji in kot lahko vidite, sta oba primerka še vedno konkretno odeta v kamuflažno folijo, kljub temu pa lahko vidimo, da bo zadnje steklo prvič postavljeno manj navpično. Vsesplošna oblika se bo držala novih oblikovnih zapovedi, tako da lahko pričakujemo izgled podoben tistemu pri novem razredu C, kljub temu pa bo poleg izjemno dinamičnih izdaj na voljo tudi družinam prijazna zunanjost.
V notranjosti bo novinec z interno oznako S214 lahko premogel cel kup varnostnih in zabavnih tehnologij, vse pa bo seveda odvisno od debeline denarnice kupca. V osnovi bo multimedijski sistem v diagonalo meril 11,9 palcev, ob doplačilu pa 12,9 palcev. V tem primeru bo šlo za enak OLED zaslon kot v največjem razredu S, s haptičnimi povratnimi informacijami.
Zaradi vsesplošne elektrifikacije pričakujemo samo elektrificirane izdaje, tudi zaradi nove platforme MRA2, na osnovi katere bo novi razred E tudi izdelan. Tako bodo pogoni v osnovi del blagohibridnega pogonskega sklopa z 48-voltno napetostjo, takisto bodo na voljo klasični hibridni pogoni in vsaj dva različna priključnohibridna pogonska sklopa. Kot priključni hibrid bo razred E lahko s polno baterijo prevozil slabih 100 kilometrov, pravzaprav pa bodo vsi pogoni z močjo nad 220 kW (300 KM) premogli zajetno mero električne moči. Še vedno pa ni jasno na kakšen pogon se bo zanašal mercedes-AMG E 63, saj se AMG C 63 S E performance zanaša na priključnohibridni pogonski sklop v kombinaciji z 2,0-litrskim turbobencinskim štirivaljnikom. Večji zmogljivi primerki bodo še vedno uporabljali motorje V8, na primer razreda G in GT, zato je možno, da bo prihodnji razred E še zadnjič premogel turbobencinski motor V8. Nova generacija bo na cestah že prihodnje leto.