Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Z mislimi na vas

Škoda kamiq 1.5 TSI ACT DSG style

Avtor prispevka: Anže Jereb
Hudo domiselno ali pa ultra dolgočasno je ime novega in najmanjšega Škodinega križanca. V vsakem primeru pa gre za precej dobro zamišljen avtomobil z zelo veliko vrlinami in predvsem ob pravem času.
Z mislimi na vas
Foto: Jure Cehner
18. 2. 2020 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

v tem trenutku je kamiq najbolj oblikovno drzna škoda
sprednja sedeža sta super in športna na pogled
na notranjost se boste takoj privadili
odlagališč je veliko, drugega ni za pričakovati
4,2 metra dolžine pomeni, da je prostora dovolj za potnike in prtljago
voznikovo okolje je prečiščeno in prijetno
bencinski 1,5-litrski TSI je super …
… nenaporno zmogljiv in varčen
tudi menjalnik DSG ne cuka kot nekoč in naredi vožnjo prijetnejšo
uporabnih Škodinih rešitev se ne boste naveličali
prostora zadaj je dovolj, udobja zaradi podvozja manj
integriranih vzglavnikov pač ni možno nastavljati
USB-vhoda sta le tipa C
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (39 glasov)

Ne vem, ali naj se mi zdi ime najmanjšega Škodinega križanca domiselno ali zgolj dolgočasno, ker je že njihov tretji model, ki se začne na K in konča s Q. Kot bi imel tri hčere: ena bi bila Andreja, druga Alenka, tretja Anita in na poti bi bila še Anja. Če ima Volkswagen že svoj T-cross in Seat svojo arono, mora v tem velikostnem razredu seveda svoj lonček pristaviti še Škoda.

Matej je na tej mednarodni premieri rekel, da se mu zdi oblika kamiqa zanimiva in najbrž bi se strinjal, če bi bila pri testnem avtu barva bolj zanimiva, tako pa črnina kar nekako vse zaduši in marsikatera linija sploh ne pride do izraza. Mi je pa vseeno všeč nosek s simpatično zašiljenimi lučmi in po svoje tudi velik napis ŠKODA zadaj; s to idejo je sicer začela ena druga znamka, zdaj pa te ogromne napise vsi veselo kopirajo za njo.

Če kaj, potem tokrat prvi pogled na notranjost ni dolgočasen, predvsem sprednja sedeža delujeta kot stola kakšnega dirkalnika in dobra sta tudi za sedeti, le vzglavnikov si v tem primeru ne boste mogli prilagajati, ker sta pač del vsega skupaj. Ker vem, da je pri bolje založenih kamiqih lahko pred volanom zaslon, bom rekel, da so klasični merilniki že malce preživeti, realno gledano pa so še vedno čisto super in lepo pregledni. Tudi nasploh tople vode glede notranjosti ne gre odkrivati, vse skupaj je dobro premišljeno in uporabno, z izjemo funkcijsko omejenih stikal za nastavljanje temperature, saj je potrebno veliko funkcij nastaviti preko zaslona. Sicer pa pričakujte še veliko odlagalnih mest, dobro izdelavo in precej solidne materiale, čeprav je seveda tudi pričakovano veliko trde plastike. In precej prostora, kamiq je od tekmecev s svoje 'firme' daljši za okoli deset centimetrov in posledično seveda prostornejši.

Glede na to, da je avto dolg le malo več kot 4,2 metra in ima zadaj še precej zajeten prtljažnik, je kar pohvalno, da je tudi na zadnji klopi prostora precej. Sam sicer nisem najboljša referenca za merjenje prostornosti, vseeno pa trdim, da boste povprečno visoki zakaj sedeli dovolj dobro, da vas ne bo stiskalo pri kolenih, niti ne pri glavi. Je pa manj udobno zadaj, ker podvozje manj suvereno blaži in grbine se bolj občuti, spredaj bo vaša zadnjica bolj uživala. To je pač davek, ki ga terja malce večja oddaljenost od tal in posledično višje težišče. Blaženje mora biti bolj čvrsto in zato ni toliko udobja kot pri scali, s katero si deli platformo.

Kljub temu lahko rečem, da boste v vožnji najbrž uživali. Ne ravno kot v mazdi MX-5, jasno, je pa tole za križanca precej vozniško prijeten avto. Se pozna, da ni prevelik in zato preveč okoren, da bi ga v zadrego postavljala lastna masa. Občutek na volanu je precej dober, morda za moj okus malenkost prelahkoten, a to sploh ni pomembno, ker vas bodo med vožnjo veselile druge lastnosti in boste z njim z lahkoto požirali kilometre v mestih ali na avtocestah. Da boste še bolj suvereni, si omislite le še vzvratno kamero, ki je testni kamiq ni imel.

Sploh se mi križanec kamiq zdi dober zaradi testnega motorja, v bistvu najmočnejšega v ponudbi. 1,5-litrski TSI s 110 kW moči oziroma 150 ’konjički’ ni brutalno zmogljiv, je pa vedno pripravljen na akcijo in zelo prožen. Brez težav in zvezno vleče, porabi pa zlahka pod 7 litrov bencina na 100 kilometrov. Tudi samo dobrih 6, če boste manj na avtocesti. In tudi 7-stopenjski DSG mu dobro dene in sta lepo uigran par. Je pa v vsakem primeru pogon le na sprednji kolesi, kamiq nima niti najmanjših ambicij po terenu, le vašim željam po višjem sedenju in lažjem vstopanju ustreza.

24 jurjev stane točno takšen, kot ga vidite, pogrešam le še digitalne merilnike in vzvratno kamero, mogoče še manj dolgočasno barvo, ostalo ’štima’. In zraven seveda dobite dežnik pa strgalo za led, svetilko in kup ostalih drobnarij iz Škodine ponudbe Simply clever, ki pogosto pridejo prav. Vključeno v ceno, kot je to v navadi pri Škodi. In v bistvu mi je tudi ime všeč. Veliko bolj domiselno kot kakšna črka in številka ob njej.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki škoda kamiq 1.5 TSI ACT DSG style
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1498
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) od 5.000 do 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 250 od 1.500 do 3.500
menjalnik robotiziran, sedemstopenjski, DSG
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4241 x 1793 x 1553
medosna razdalja v mm 2651
prtljažnik v litrih 400
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1277 (486)
največja hitrost v km/h 212
pospešek 0-100 km/h v s 8,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,4/4,3/5,1
poraba na testu v l/100 km 7,0
cena osnovnega vozila v EUR 15.382
cena testnega vozila v EUR 22.854
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 24.695

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 7. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |