Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Volkswagen tiguan

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
V dosedanjih devetih letih je tiguan prepričal že 2,8 milijona kupcev, zato je prihod nove generacije dovolj dober razlog, da se tekmeci malce prestrašijo. Vajeni smo namreč, da se za manj izstopajočimi oblinami pri tej znamki običajno skrivajo dodelani avtomobili.
Volkswagen tiguan
Foto: Anže Jereb
14. 4. 2016 ob 16:00
Komentarjev: 0
mednarodna premiera volkswagen tiguan
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Pa je novi tiguan res še oblikovno zadržan? Zadnje čase Volkswagnove modele spremljajo precej ostre, ravne linije in trendu je seveda podlegel tudi tiguan. Meni osebno so všeč, ker zaradi ravnih luči in ostrih potez avtomobili potem izgledajo kot izklesana skulptura. Le poglejte ga, spredaj je zelo napadalen s kromom med lučmi ter ozkima žarometoma. S paketom R line bi bil še bolj agresiven in zato bo slednji seveda na voljo.

Ampak oblika je, kakršna je, bolj pomembno je ostalo. Znotraj je prostora več, kar je logično, saj je tiguan v dolžino zrasel za šest centimetrov, za tri je širši in prav toliko nižji, medosna razdalja pa se je povečala za skoraj osem centimetrov. Zadnja klop je vzdolžno pomična za zajetnih 18 centimetrov, predvsem pa je večji prtljažni prostor, ker so pri Volkswagnu pač mnenja, da ste kupci bolj dinamične sorte in s seboj radi vozite veliko športnih rekvizitov. Če je klop potegnjena naprej, ima prtljažnik 615 litrov prostora, kar je 145 več od predhodnika. V tem primeru seveda za kolena višjih hitro zmanjka prostora, sicer pa ga je več kot dovolj in na zadnjih sedežih je pravzaprav zelo udobno.

Voznikovo delovno okolje je oblikovno znamki primerno zadržano, a zelo lepo pospravljeno in z velikim zaslonom na dotik tudi moderno izgleda. Opcijsko so na voljo še veliki digitalni merilniki pred volanskim obročem, oba zaslona pa pravzaprav nista presenečenje, saj ju ponujajo že v ostalih modelih in je poteza logična. Vse skupaj je zelo pregledno in tudi kakovost izdelave je na visokem nivoju, kar spet ni nič novega.

Kako se tiguan pelje, vam povem v testu. Na teh mednarodnih premierah nam namreč vedno pripravijo najbolje opremljene različice, ki so potem superiorne v skoraj vseh pogledih, a je njihova cena dvakrat višja od povprečne cene pri nas kupljenega avtomobila. Lahko le povem, da je kljub dvajsetpalčnim platiščem tokratni avtomobil ostal dovolj udoben in ni nadležno pretresal. Pač, podatek za vse tiste, ki bi si ga želeli omisliti v vpadljivi modri barvi in z velikimi platišči. Lega je bila zanesljiva, občutek na volanu dober in vleka koles po kolesnicah ni bilo čutiti, kar se pri širokih pnevmatikah hitro občuti. Opazen pa je takšen tiguan, sta mi na poti skozi Berlin v znak pohvale pomahala dva lastnika prejšnje generacije.

Če vas mikajo varnostni sistemi, ja, tiguan jih je poln. Ponuja sistem za preprečevanje trkov, prepoznava pešce, ima opozorilnik pred nenamerno menjavo voznega pasu, nastavljivo podvozje, aktivni radarski tempomat pa v gneči postane pomočnik in takrat tiguan vozi skoraj sam. Ob srečanju s pešcem se pokrov motorja v 22 milisekundah dvigne za pet centimetrov in na ta način poskuša omiliti posledice trka. Na voljo je štirikolesni pogon, kopica motorjev, med katerimi je tudi najmočnejši dvolitrski TDI s kar 240 'konji', kakršnega smo preizkusili že v tem passatu. Sam sem vozil malce šibkejši s 140 kilovati in je več kot dovolj zmogljiv, posebej prijeten se mi je zdel tudi motor TSI s 132 kW moči. Seveda so na voljo še šibkejše različice, menjalnik DSG in vse, kar pač Volkswagen v tem trenutku ponuja.

Na zahtevne terene ga pogosto ne boste vozili, a tudi tam ne bo hitro omagal. Mi smo se z njim lahko zapeljali po posebnem poligonu z zahtevnimi klančinami, luknjami, kjer do izraza pridejo zapore diferenciala oziroma elektronsko premikanje navora do kolesa z dobrim oprijemom, pa strmi klanci navzdol, konkretni bočni nakloni, šlo je brez težav, le program vožnje je bilo potrebno pretakniti v način za brezpotja. V elegantnem okolju se boste skratka brez težav varno zapeljali tudi po neurejenih podlagah. Za konec le še cena: ta znaša vsaj 31.800 evrov.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 2. 2025
Februar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627280102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 3 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |