Če želite voziti najhitrejši mclaren, potem morate kupiti novi mclaren solus GT, ki so ga izdelali po vzoru virtualnega modela vision gran turismo concept. Novinec bo sicer ponujal užitke samo vozniku, saj premore samo en sedež, bo pa ta neizmerno užival v zvoku vseh desetih valjev 5,2-litrskega atmosferskega motorja V10. Ta proizvede 617 kW (840 KM) moči in 650 Nm navora, zaradi ekstremne zunanjosti in posledične vrhunske aerodinamike pa solus GT proizvede več kot 1.200 kilogramov podtlaka, da je res pri vseh hitrostih dobesedno prilepljen na cestišče.
Solus GT bo mogoče voziti samo na cesti, saj bi bilo ukvarjanje z možnostjo, da bi ga kdorkoli lahko uradno vozil na cesti preveč zahtevno. Tako lahko kot konceptu tudi končni proizvod uporablja streho, ki so odpre v stilu bojnega letala, preko katere je nato mogoče vstopiti v notranjost. Podaljšan sprednji usmerjevalnik pošilja zrak pod avtomobilom, pa pridobi na hitrosti v velikih difuzerjevih tunelih, pokrovi na notranji strani koles pa zmanjšajo turbulentnost zraka. Hladilnika motorja sta nameščena na vsaki strani sprednjega dela avtomobila, dovod zraka nad voznikovo glavo pa skrbi za dovolj zraka za dodatno hlajenje motorja. Na zadku je dvojno veliko krilo, ki v kombinaciji z difuzorjem poskrbi za kar 1.200 kilogramov podtlaka.
McLaren z novim dirkalnikom ne lovi rekorda pri pospešku, saj se solus GT do 100 km/h požene v samo 2,5 sekunde, se bo pa avtomobil odlično znašel med ovinki, kjer bo voznik užival v zvoku desetih valjev, saj se motor zavrti do več kot 10.000 vrtljajev. Zaradi trpežnosti so motor zgradili z uporabo prilagojenih in strojno obdelanih notranjih delov sodčastimi dušilci za vsakega od 10 valjev. Poleg tega ni nobenih verig ali jermenov, je pa na voljo zobniški pogon. Prvič v zgodovini McLarnovih serijskih avtomobilov služi motor kot člen šasije iz ogljikovih vlaken, s čimer so lahko poenostavili njegovo zasnovo in odpravili potrebo po zadnjem pomožnem okvirju. Še več, zadnje vzmetenje je nameščeno neposredno na ohišje solusa GT, takisto sedemstopenjski sekvenčni menjalnik.
Solus GT premore dvojna trikotna vodila z notranjimi blažilniki s potnisnimi drogovi spredaj in vlečnimi zadaj. Poleg tega ima solus GT klasična stabilizatorja in ne hidravličnih s prečnim sistemom vzmetenja, kot to velja za nekatere druge cestne mclarne. Glede na to da so nekatere komponente izpostavljene, je McLaren za izboljšanje pretoka zraka uporabil ohišja iz ogljikovih vlaken na členih sprednjega vzmetenja. Že v osnovi so pri izdelavi uporabili lahke materiale, zato solus GT na tehtnici pokaže manj kot 1.000 kilogramov, je pa zanimivo, da so zaščito pri prevračanju in zaščito strehe 3D-natisnili iz titana. Da si lahko voznik sam prilagaja intenzivnost zaviranja verjetno ne rabimo posebej napisati.
Vsak kupec bo poleg avtomobila prejel FIA dirkalno obleko, čelado in pripomoček za zaščito glave in vratu (HANS), poleg tega še po vozniku izdelan sedež. Stopalke bodo prilagodljive, voznik bo na volanu imel digitalni zaslon in bližnjice do najpomembnejših funkcij avtomobila. Kako se bo znašel? V sklopu nakupa avtomobila vsakemu kupcu pripada še udeležba na tečaju za upravljanje s svojim ekstremno hitrim superšportnikom, omogočena je že vožnja s prototipi, da si vsak kupec lahko svoj avtomobil nastavi po svojih željah, na voljo pa bo še cel kup možnosti personalizacije divizije MSO. Še več, vsak solus GT bo dobavljen s kompletom orodja, radijskim kompletom in predgrelnikom hladilne tekočine, kar pač rabiš za hitre skoke na dirkališče. Vsi primerki so že prodani za neznano ceno, dobavljeni pa bodo prihodnje leto.