Solterra v dolžino meri 4.690, v širino 1.860 in v višino 1.650 milimetrov, tako da je približno enako velik kot aktualni forester, premore pa nekaj drznih oblikovnih linij, ki so jih pokazali že na konceptu. Kolesni loki premorejo črno zaščitno plastiko, luči so ostro zašiljene, edino masko so malenkostno spremenili. Znotraj je seveda zgodba podobna kot pri toyoti bZ4x, tako da so na voljo digitalni merilniki pred voznikom in ogromen zaslon multimedijskega sistema na sredini armaturne plošče. V prtljažnik bo verjetno šlo za 452 litrov tovora.
Subaru solterra se bo v ring za prevlado v razredu električnih avtomobilov podal v sredini prihodnjega leta, takrat pa se bo za prodajne številke boril tudi proti fordu mustang mach-E. V trebuhu je skrita litij-ionska baterija, ki pogoltne 71,4 kWh elektrike, slednja pa bo poganjala enega ali dva elektromotorja. V primeru, da bo kupec izbral samo en elektromotor, bo ta z močjo 150 kW (204 KM) poganjal sprednji kolesi, v primeru dveh elektromotorjev, po eden na vsaki premi, bo na voljo tudi štirikolesni pogon, vsak elektromotor bo proizvedel 80 kW (109 KM), skupno torej 160 kW (217 KM). Po napovedih bo različica s pogonom na sprednji kolesi prevozila slabih 500 kilometrov, različica s štirikolesnim pogonom pa dobrih 450 kilometrov.
Subarujevi inženirji so solterro razvili skupaj s Toyotinimi, pri čemer so slednji na mizo prinesli svoje izkušnje z električnimi pogonskimi sklopi, Subaru pa znanje na področju štirikolesnega pogona. Tudi zato premore štirikolesna različica še dodaten program vožnje X-mode, ki je namenjen vožnji po slabših cestah, saj sistem enakomerno porazdeli navor med obe osi, da je na voljo kar največ oprijema. Še več, štirikolesna različica bo lahko obuta v 18 ali 20 palčna platišča, različica s sprednjim pogonom pa samo v manjša platišča.
Drugih podrobnosti Japonci zaenkrat še niso razkrili, saj čakajo na losangeleško premiero, ki se bo zgodila 19. novembra, tehnične podrobnosti pa bodo verjetno enake kot pri toyoti bZ4x. Predvidevamo, da bo torej na voljo hitro polnjenje na enosmernem toku zmočjo do 150 kW, kjer se bo lahko baterija do 80 odstotkov napolnila v 30 minutah. Solterra bo Subaruju pomagal uresničiti načrte za prihodnost, saj do leta 2030 želijo letno na svetu prodati vsaj 40 odstotkov električnih oziroma elektrificiranih avtomobilov.