1. del - Celje
Modri volan
Najprej se jih je deset pomerilo v teoretičnem delu, v katerem so odgovarjali na vprašanja z odgovori abc. Tisti, ki je prvi pravilno 3x odgovoril, je šel takoj naprej v praktični del. Fantje so se kar pogumno spopadli s teoretičnimi vprašanji in nanje odgovarjali tudi, če sploh še niso slišali možnih odgovorov. Prvi je pravilno odgovoril 3x Žiga in takoj napredoval k naslednji nalogi. Za njim so se uvrstili še Sašo, Aleš in Nejc, v delavnici pa jih je že čakala ibiza, s katero se je tekmovanju pridružil še Seat.
Štirje najboljši iz teoretičnega kviza so se med seboj pomerili v menjavi avtomobilskih plaščev. Letne so zamenjali z zimskimi, ker je zima že tako rekoč pred vrati. No, glavno vlogo pri tej nalogi pa je imela štoparica. Z nalogo se je prvi spopadel Žiga, ki je moral postaviti referenčni čas, zato je bil še toliko bolj na trnih. Ampak mu je šlo fino, avtoplašč je zamenjal v 4ih minutah in 33ih sekundah. Smo se pa že prej dogovorili, da uravnoteženje pnevmatike ne bo del naloge, ker potem rezultati ne bi bili primerljivi. Za njim je bil na vrsti Sašo, ki je vedel, da mora prehiteti Žiga. Na koncu ga tudi je, za slabi dve sekundi. Za njim pa je prišel na vrsto Aleš. Vsi trije so vedeli, da bo hud nasprotnik, saj ima že veliko izkušenj in z nalogo je opravil kot pravi profesionalec na dirki. 3 minute 32! Aleš je postavil daleč najboljši čas, zato je Žiga že vedel, da je izpadel. Odločitev o finalisti je tako padla v zadnjem krogu, ko se je izkazal še Nejc, ki je suvereno opravil z menjavo in imel drugi najboljši čas.
V zadnji nalogi, ki je bila odločilna, sta morala tekmovalca zamenjati zavorne ploščice s specialnim Uniorjevim orodjem za stiskanje zavornih batkov, ki je zaradi priloženih osmih adapterjev uporabno za stiskanje skoraj vseh tipov avtomobilskih zavornih batkov. Menjava zavornih ploščic je za vsakega avtoserviserja rutinsko delo. Seveda igra svojo vlogo tudi spretnost, vendar naša finalista nista imela posebnih težav z menjavo, ki sicer na tej novi ibizi še kar nekaj časa ne bo potrebna. Jure Kočar iz AMZS je razložil, da zavorne ploščice menjamo, ker se obrabijo, so potrošni servisni material in se obrabijo. Običajna življenjska doba je nekje 50 tisoč km, zavisi pa seveda od vozila in režima vožnje.
Nejc je po petih minutah zamenjal izrabljene zavorne ploščice z novimi in seveda originalnimi, za njim pa se je naloge lotil še Aleš in odločil o tem, kdo se bo pomeril v velikem finalu v Modrem volanu konec leta. Razburljivo odločitev o zmagovalcu si poglejte v zgornjem videu!
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!