Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ko sosedje vplivajo na nakup

Audi Q3 2.0 TDI quattro sport

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Verjetno vsak avtomobil z 19-palčnimi platišči in nizkopresečnimi pnevmatikami še ni za na stezo Nordschleife. Morda se boste vprašali, zakaj pa jih potem audi Q3 sploh ima. Tudi sam sem se, ampak odgovor ne zahteva spraskanega lasišča, je na dlani: zaradi sosedov!
Ko sosedje vplivajo na nakup
Foto: Gašper Miš
13. 10. 2015 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

rolo v prtljažniku je precej bolj uporaben kot trda polica
osrednji zaslon ima zdaj boljšo ločljivost
sprednja sedeža sta odlična, z dobro oporo tudi za daljše poti
položaj za volanom je pri audijih vedno vzoren, podobno tudi razporeditev gumbov
tudi občutek na volanskem obroču je dober, vodljivost pa vzorna
zvočna izolacija je na nivoju vozil vsaj enega razreda višje
dvolitrski dizelski motor se zdi idealna izbira za velikost in tip vozila
enostaven štirikolesni pogon je še vedno dovolj zmogljiv za voznika takšnega audija
19-palčna platišča so nesmiselna za takšen avtomobil
preobčutljiva ročica za tempomat
ni USB-vhoda za predvajanje glasbe
preglednost nazaj je slaba zaradi masivnih stebričkov zadka
prostor je v drugi vrsti precej utesnjen, zato ni najbolj primeren za prevoz odraslih
cena je tista, ki skrbi, da Q3 še vedno ne bo pogosto na naših cestah
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.8 (24 glasov)
video test audi Q3 2.0 TDI quattro sport
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Sosedi so v tem primeru vsi, ki vas zato hitreje opazijo in v njih vzbudite zavist, saj druge razlage za tolikšna platišča na tovrstnem avtomobilu ni. Hitro se z njim ne boste vozili, udobja je posledično precej manj, na robnike z njimi ne morete plezati, če ne želite grdih prask, na teren pozabite, je pa vsaj strošek za nove pnevmatike potem večji.

Verjetno ste dojeli nekaj ironije, ki tukaj leti na celoten segment in trend, saj bi bili tile moderni križanci radi za povsod, pa v resnici niso za nikamor. Še bolje bi bilo zapisati takole: združujejo vse svetove, na vsakem področju znajo nekaj malega, na prav nobenem pa ne blestijo. Ok, razen pri izgledu, ker sem se še vsakič prepričal, da so takšni avtomobili večini še kako všeč na pogled. Zadnji modni krik!

Najlepši dokaz je prodaja, saj Q3 pri Audiju predstavlja tretji model po številkah! Celo v Sloveniji je v štirih letih že 700 modelov Q. Morda tudi zato pri Audiju mislijo, da ni bilo potrebno posebej prenoviti tega modela, ker ima samo malo drugačne luči, masko in robustnejša odbijača. Ampak za uporabnika je to bolj malo pomembno, čeprav ni nepomembno, to je res. Kljub 19-kam, ki so za moje pojme čisto nesmiselne, oziroma dobre samo za zavistne poglede, se Q3 še nekako dobro pelje. Jasno, suhe ceste se odlično drži, kljub višjemu težišču od povprečnega avtomobila je presenetljivo vodljiv in nima težav z neudobnim guganjem. Ni pa udoben, to naj vam bo jasno, zato priporočam 17-palčna platišča.

Drugih večjih zamer pa ni; Audi bi lahko že zamenjal ročico za tempomat (levo pod tisto za smerokaze), ker je nerodna in ko želiš dati tempomat za trenutek na pavzo, ga skoraj vedno ponesreči izklopiš. Gumbi na volanu bi bili enostavnejša rešitev. In da nima serijskega USB-vhoda za glasbo, je tudi neumno, ker je še precej bolj razširjen kot pomnilniške kartice SD. Če gledam bolj pomembne stvari, je pa povsod odličnjak: super položaj za volanom, vrhunska sedeža spredaj, dobri materiali, po novem boljši osrednji zaslon v na videz zastarelem in masivnem okviru, zadaj v prtljažniku pa ima zdaj precej uporabnejši rolo namesto nerodne trde police. Glede na mere ne gre pričakovati zelo prostorne kabine. Kot je pri Audiju v navadi, odlično poskrbi za spredaj sedeča, v drugi vrsti pa hitro zmanjka prostora za noge, če povprečno visoka odrasla sedita en za drugim. Tudi sam občutek je v kabini zaradi dokaj majhnih stekel in visokih bokov malo bolj utesnjen kot pri konkurenci, preglednost nazaj pa slabša zaradi masivnih zadnjih stebričkov.

Občutek na volanu je za tip vozila odličen, podvozje pa kljub svoji 'športni naravnanosti' ni glasno med blaženjem neravnin, kar priča o dobri zvočni izolaciji audija Q3. Motor je klasična izbira, dvolitrski TDI s 110 kW, 150 'konji', ki je prav tako dovolj tih v kabini, da ni nikoli moteč, zunaj pa pač ne more skriti svoje dizelske narave, tako kot noben drug štirivaljni turbodizel ne. Na poti do Nürburgringa sem imel porabo 6,3 litra na 100 kilometrov, kar je dobro, saj ima Q3 štirikolesni pogon. Sam pogon ni nič nastavljiv, ampak je dovolj pameten, da dobro deluje. Prilagojen je čisto za cestno vožnjo, elektromagnetna sklopka moč spusti do zadnjih koles samo, ko prvi zdrsneta. Namesto quattra v večjih modelih, kot je Q5 s torsenom, je to cenejša in precej bolj kompaktna rešitev, ki je bolj primerna za male avte s prečno vgrajenim motorjem. Moči je vselej dovolj, tudi pri spodnjih vrtljajih se motor dovolj hitro zbudi, da ni naporen med pogostim speljevanjem, obenem pa je spojen z natančnim menjalnikom z zelo prijetnimi gibi ročice.

Mogoče je samo moj občutek, ampak zdelo se mi je, da se prenovljeni model malenkost lepše pelje v ovinkih, da je celo malo bolj uglajen pri vožnji naravnost in da je na volanu boljši občutek. Vse te malenkosti pa se vseeno seštejejo v 52, pri osnovnem pa 32 tisoč evrov. Ampak pri premijskih znamkah je ravno v malenkostih bistvo, tako da pustimo malenkosti, kot je cena.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki audi Q3 2.0 TDI quattro sport
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) od 3.500 do 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 340 od 1.750 do 3.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4388 x 1831 x 1608
medosna razdalja v mm 2603
prtljažnik v litrih 460
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1645 (525)
največja hitrost v km/h 204
pospešek 0-100 km/h v s 9,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,8/4,4/5,0
poraba na testu v l/100 km 6,7
cena osnovnega vozila v EUR 31.010
cena testnega vozila v EUR 36.760
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 52.264

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 6. 1. 2025
Januar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  | 

Obvestilo o uporabi piškotkov!

Spletni portal za svoje delovanje uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, delovanja oglasov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.Več

Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.V redu