Ko sosedje vplivajo na nakup
Audi Q3 2.0 TDI quattro sport
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Verjetno ste dojeli nekaj ironije, ki tukaj leti na celoten segment in trend, saj bi bili tile moderni križanci radi za povsod, pa v resnici niso za nikamor. Še bolje bi bilo zapisati takole: združujejo vse svetove, na vsakem področju znajo nekaj malega, na prav nobenem pa ne blestijo. Ok, razen pri izgledu, ker sem se še vsakič prepričal, da so takšni avtomobili večini še kako všeč na pogled. Zadnji modni krik!
Najlepši dokaz je prodaja, saj Q3 pri Audiju predstavlja tretji model po številkah! Celo v Sloveniji je v štirih letih že 700 modelov Q. Morda tudi zato pri Audiju mislijo, da ni bilo potrebno posebej prenoviti tega modela, ker ima samo malo drugačne luči, masko in robustnejša odbijača. Ampak za uporabnika je to bolj malo pomembno, čeprav ni nepomembno, to je res. Kljub 19-kam, ki so za moje pojme čisto nesmiselne, oziroma dobre samo za zavistne poglede, se Q3 še nekako dobro pelje. Jasno, suhe ceste se odlično drži, kljub višjemu težišču od povprečnega avtomobila je presenetljivo vodljiv in nima težav z neudobnim guganjem. Ni pa udoben, to naj vam bo jasno, zato priporočam 17-palčna platišča.Občutek na volanu je za tip vozila odličen, podvozje pa kljub svoji 'športni naravnanosti' ni glasno med blaženjem neravnin, kar priča o dobri zvočni izolaciji audija Q3. Motor je klasična izbira, dvolitrski TDI s 110 kW, 150 'konji', ki je prav tako dovolj tih v kabini, da ni nikoli moteč, zunaj pa pač ne more skriti svoje dizelske narave, tako kot noben drug štirivaljni turbodizel ne. Na poti do Nürburgringa sem imel porabo 6,3 litra na 100 kilometrov, kar je dobro, saj ima Q3 štirikolesni pogon. Sam pogon ni nič nastavljiv, ampak je dovolj pameten, da dobro deluje. Prilagojen je čisto za cestno vožnjo, elektromagnetna sklopka moč spusti do zadnjih koles samo, ko prvi zdrsneta. Namesto quattra v večjih modelih, kot je Q5 s torsenom, je to cenejša in precej bolj kompaktna rešitev, ki je bolj primerna za male avte s prečno vgrajenim motorjem. Moči je vselej dovolj, tudi pri spodnjih vrtljajih se motor dovolj hitro zbudi, da ni naporen med pogostim speljevanjem, obenem pa je spojen z natančnim menjalnikom z zelo prijetnimi gibi ročice.
Mogoče je samo moj občutek, ampak zdelo se mi je, da se prenovljeni model malenkost lepše pelje v ovinkih, da je celo malo bolj uglajen pri vožnji naravnost in da je na volanu boljši občutek. Vse te malenkosti pa se vseeno seštejejo v 52, pri osnovnem pa 32 tisoč evrov. Ampak pri premijskih znamkah je ravno v malenkostih bistvo, tako da pustimo malenkosti, kot je cena.
tehnični podatki | audi Q3 2.0 TDI quattro sport |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1968 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 110 (150) od 3.500 do 4.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 340 od 1.750 do 3.000 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4388 x 1831 x 1608 |
medosna razdalja v mm | 2603 |
prtljažnik v litrih | 460 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1645 (525) |
največja hitrost v km/h | 204 |
pospešek 0-100 km/h v s | 9,3 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 5,8/4,4/5,0 |
poraba na testu v l/100 km | 6,7 |
cena osnovnega vozila v EUR | 31.010 |
cena testnega vozila v EUR | 36.760 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 52.264 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!