Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Audi A7 sportback

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Ker želi Audi letos konkretno pomladiti modelsko paleto, si bodo do konca leta kot po tekočem traku sledili modeli vse od največjega A8 do najmanjšega A1. Prvi je k nam že zapeljal, drugi pa je novi A7 sportback.
Audi A7 sportback
Foto: Gašper Miš
10. 5. 2018 ob 10:00
Komentarjev: 0

Pravijo, da tudi v drugi generaciji združuje eleganco kupeja, prostornost limuzine in uporabnost kombijevskih avantov. Torej najboljše vseh treh svetov. S tem se najbrž strinjajo tudi kupci prve generacije, saj so jih v sedmih letih našli kar 200 tisoč. A7 sportback se je precej dobro prijel tudi pri nas, prodali so le nekaj manj kot 120 vozil, kar obenem predstavlja še tretjinski tržni delež v razredu.

Novinec, za katerega pravijo, da gre za čistokrvni gran turismo, v drugi generaciji mersko ostaja nespremenjen. Dobro, kakšen milimeter gor ali dol, v osnovi pa še naprej govorimo o modelu, ki v dolžino meri le malo manj kot polnih pet metrov. Oblikovni navdih očitno črpa iz modela audi 100 coupe S, predstavljenega konec šestdesetih let prejšnjega stoletja. Kot tistega tudi tega močno zaznamuje kupejevska streha, ki se strmo spušča proti precej ostro odsekanemu zadku. Pri novem na njem najdemo še spojler, ki se nad 120 kilometri na uro dvigne samodejno, lahko pa ga tudi ročno. Spredaj je novi A7 sportback zanimiv zaradi velike motorne maske, ki lahko v sebi skriva tako laser kot radar, zanimiva pa sta še žarometa, ki že serijsko svetita v LED-tehniki. Opcijsko lahko posežete tudi po matričnih, najnaprednejšim pa ob tem pomaga še laser. Ta poskrbi, da novinec v optimalnih pogojih pot osvetli do 600 metrov pred vozilom. Bi šlo do kilometra, pa piscem zakona to za zdaj še ni preveč všeč. Zagotovo pa so jim zadnje luči, ki so podobno kot pri novi generaciji admiralske ladje A8, povezane med seboj, in lita platišča, ki merijo najmanj 18 in največ 22 palcev.

V notranjosti pričakujte ostre vodoravne linije, ki močno prispevajo k športno utesnjenemu občutku. Sama armaturna plošča je sicer precej podobna tisti v novi osmici, saj tudi ta izkorišča zasnovo MMI touch response. Ta združuje dva velika zaslona na armaturni plošči, pred voznikom pa opcijsko še digitalne merilnike ter projekcijski prikazovalnik. Sportback v primerjavi z nemškima tekmecema še naprej ponuja največ prostora za petega potnika; 12 milimetrov daljše medosje napram prejšnji generaciji ter dodatnih 21 milimetrov v potniški kabini pa pomenijo, da ga bo v predelu kolen zadaj dovolj za vse tri. Bistveno hitreje ga bo zmanjkalo nad glavami, čeprav na obeh zunanjih sedežih do višine metra osemdeset vseeno ne bi smelo biti večjih težav. Prtljažni prostor po litrih ostaja nespremenjen, 535 jih sprejme, kljub temu pa pri zastopniku zatrjujejo, da lahko zdaj sprejme dve torbi za golf in ne več ene same. Bolj pomembno se zdi, da ima audi A7 še naprej pet vrat, kar močno poveča njegovo uporabnost, čeprav sami trmasto zatrjujejo, da gre za štirivratni kupe. Kot kaže, vrata štejejo drugače kot mi, pri sistemih pa so jih našteli 39. Najbrž jih je res toliko, ker je seznam precej obsežen, večino pa si jih je novinec tako ali tako izposodil kar od svojega večjega brata.

Prvi kupci lahko izbirate le med dvema motornima različicama. V obeh primerih gre za prisilno polnjen trilitrski šestvaljni motor, ki v primeru osnovne dizelske različice 50 TDI quattro razvije 210 kilovatov moči (286 KM) ter 620 Nm navora, malenkost dražja in obenem močnejša različica 55 TFSI quattro pa ponuja 250 kilovatov (340 KM) ter okroglih 500 Nm. Podobno kot to velja za novi audi A8, sta tudi tu obe različici blago-hibridni, kot je moč razbrati že iz oznake same, pa sta opremljeni še s štirikolesnim pogonom quattro. V primeru turbodizelske različice je menjalnik 8-stopenjski samodejni tiptronic, turbobencinska različica pa je medtem povezana s 7-stopenjskim robotiziranim S tronicom.

Kasneje se motorni ponudbi pridružujeta še dve dvolitrski štirivaljni različici, in sicer dizelska 40 TDI in bencinska 45 TFSI. Tudi nabriti S7 in RS 7 prideta na vrsto, za vse ekološko osveščene pa bo bolj pravi priključno-hibridni A7 sportback e-tron. Da bi bila vozniška izkušnja še boljša, so novi sedmici namenili dodatno mero lahkega aluminija, kar se kaže v boljši togosti vozila, posledično je tišja tudi potniška kabina. Za razliko od modela A8 je aktivno zračno vzmetenje tu ponujeno le opcijsko, podobno velja še za sistem dinamičnega štirikolesnega krmiljenja ter aktivni športni diferencial.

Novi audi A7 je za zdaj na voljo od najmanj 81.550 evrov, kolikor boste odšteli za nakup cenejše turbodizelske različice (A7 sportback 50 TDI quattro, 8-st. sam.), čistejša turbobencinska pa vas bo po žepu udarila za še dodatnih 3.350 evrov, skupaj slabih 85 (A7 sportback 55 TFSI quattro, 7-st. rob.). Seveda se lahko cene z dodajanjem dodatne opreme povzpnejo v višave, a to povprečnega kupca najbrž ne bo preveč motilo. Približno 20 naj bi jih našli letos, prihodnje leto pa med 30 in 35.

Cenik:

audi A7 sportback 50 TDI quattro, 8-st. sam. (210 kW) – 81.550 EUR
audi A7 sportback 55 TFSI quattro, 7-st. rob. (250 kW) – 84.900 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 8. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |