BMW serija 6 cabrio
Domača premiera
Nova šestica je mnogo bolj športnega izgleda, ne le zaradi agresivnejšega sprednjega dela z zajetno režo v odbijaču in z ožjimi žarometi, temveč tudi zaradi precej nižje silhuete. V primerjavi s prejšnjo generacijo je avtomobil za sedem centimetrov in pol daljši (prav toliko je daljša medosna razdalja) in sedaj meri skoraj 4,9 metra. Štiri centimetre je pridobil še v širino, obenem pa v višino enega izgubil. In to se pri izgledu opazi. Pa prtljažnik? Ta ponuja 350 litrov prostornine oziroma 300 litrov, ko je streha spuščena. Bojda ravno dovolj za dve 46-palčni golf torbi ...
Streha tega kabrioleta 2+2, za katerega pri BMW-ju pravijo, da ponuja dovolj prostora tudi zadnjima dvema potnikoma, je platnena, manever zlaganja pa ni najhitrejši. Odprli jo boste v 19 sekundah, zaprli pa v 24-tih. A pri tem ne bo potrebno stati na mestu, še vedno se boste lahko peljali in sicer do hitrosti 40 km/h. Vetrna zaščita se dviga in spušča ločeno, je pa dobrodošlo to, da je ogrevana in se zato ne rosi. Po prvi kratki vožnji lahko povemo, da pri majhnih hitrostih odlično preprečuje vrtinčenje zraka okoli glav potnikov. Da vam ne bi zapeklo zadnjice, ko se boste usedli na usnjene sedeže, skrbi tehnologija sun reflective, poseben premaz usnja, na katerem se sončni žarki bolj odbijajo in se zato manj segreva.
Lastniki takšnih dragih vozil so seveda zahtevni, zato nova šestica veliko ponudi. Na spisku serijske in dodatne opreme je kopica pomagal, ki pripomorejo k udobju in varnosti, od zaslona head-up, ki na steklo projicira hitrost, podatke navigacijske naprave in omejitve hitrosti, ki jih prepozna drug sistem. 7-palčni zaslon je serijski, lahko pa se odločite za kar 10,2-palčnega, s čimer boste imeli v avtomobilu skoraj večji zaslon kot nekateri doma v dnevni sobi. Sistem LCW vas opozori, ko nenamerno zamenjate vozni pas, parkirna asistenca ponuja pogled 'top view', torej s ptičje perspektive, lahko se odločite za nastavljivo podvozje, integralno aktivno krmiljenje, šibkejša različica ima serijsko sistem start stop, spisek dodatkov pa je daljši od povprečnega slovenskega vlaka.
Motorja sta dva, oba prisilno polnjena, kot je že nekaj časa značilno za BMW-je. Šibkejši (še zdaleč ni šibak) nosi oznako 640i, gre pa za trilitrskega šestvaljnika z 235 kW moči, pospeškom do stotice v 5,7 sekunde in povprečno porabo 7,9 litra. V primerjavi z motorjem, ki ga zamenjuje, je za 18 odstotkov močnejši in okoli 3 odstotke varčnejši. Močnejša alternativa sliši na ime 650i in pod pokrovom skriva 4,4-litrskega osemvaljnika s 300 kilovati. Ta vas do stotice pospeši v petih sekundah, povprečno pa porabi 10,7 litra goriva.
Poraba obeh je seveda zanemarljiva ob pogledu na ceno. 640i je lahko vaš za najmanj 88.500 evrov, 650i pa za vsaj 111.500 evrov.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!