Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ssangyong korando

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ssangyong pri nas ni znamka, po kateri bi kupci ravno hlastali, da bi bile potem na cestah kolone njihovih vozil. Ampak sedaj je v mesto zapeljal nov igralec in ime mu je korando. Bo lahko premamil več kupcev?
Ssangyong korando
Foto: Anže Jereb
30. 10. 2019 ob 18:00
Komentarjev: 4

Meni se ob omembi znamke Ssangyong še vedno v misli prikradejo tisti stari modeli, ki so bili oblikovno bolj podobni nosorogu kot avtu. Se jih spomnite, z nenavadno masko spredaj in dokaj hecnim izbuljenim zadkom, ki je kraljeval kar vsem modelom? No, ta zgodba je že zdavnaj zaključena, sedaj so njihovi avti simpatični! Pa še vedno tudi malce nenavadno zašiljeni …

Na fotografijah je novi korando in vem, kaj si mislite. Kakšen je bil pa sploh prejšnji? Takšen, če vas že zanima, desno od njega pa sta še druga in prva generacija, ni pa nič narobe, če se prejšnjega niti ne spominjate, ker se pri nas že dolgo ni prodajal. Kot vidite, je imela tretja generacija luči navzgor in je delovala malce bolj štorasto, tokratni jih ima položno in je prav lepo zašiljen. Pravzaprav zarezan, ker so linije povsod precej ostro odsekane. Dnevne luči so LED, smerniki tudi, pri najboljšem paketu opreme v tej tehniki svetijo tudi glavne luči.

Da se boste lažje orientirali in ga postavili ob bok s tekmeci, korando je dolg 4,45 metra, kar pomeni, da prostora ni malo. Zadaj ga je za povprečno visoke več kot dovolj za glavo in kolena, pri Ssangyongu celo pravijo, da ga je v tem segmentu tukaj celo največ, prtljažnik pa ima 551 litrov, kar tudi ni malo. V bistvu se mi zdi, da so sedeže namenoma porinili karseda nazaj in je posledično prtljažnik malenkost manjši, kot bi bil lahko sicer, ker se jim je zdelo udobje za potnike pomembnejše od tistega za prtljago. In se kar strinjam.

Spredaj se mi zdi korando še dosti bolj zanimiv. Sicer je kakšen kos plastike še vedno trd, ampak večinoma so materiali precej dobri, predvsem pa vse skupaj deluje zelo moderno. Merilniki so digitalni in merijo več kot deset palcev, njihova ločljivost in zmožnost spreminjanja vsebine pa je zelo dobra. Tudi osrednji zaslon je velik, devet palcev ima, seveda je občutljiv na dotik in preko njega lahko upravljate s številnimi funkcijami, predvsem pa je tam prikazana slika vzvratne kamere tudi pohvalno dobra. In med vožnjo nič ne škripa ali poka, če vas to skrbi.

Pet zvezdic na EuroNCAP, pravijo, zato so mu namenili kopico varnostnih sistemov. Od radarskega tempomata, sistema za spuščanje po klancu navzdol tudi pri dvokolesno gnanih različicah, do sistema AEBS, ki sam zavira v sili, lane assista, ki skrbi, da vozite med črtami svojega pasu, avto zaznava vozila v mrtvem kotu in promet zadaj, ko boste peljali vzvratno ali zgolj menjali pas. Vsega je presenetljivo veliko, sem bil kar malce presenečen.

Pri motorjih sta trenutno na voljo 1,6-litrski dizel s 100 kilovati moči in 1,5-litrski turbobencinar s 120 kilovati, torej 163 ’konjički’. Vozil sem slednjega, po katerem bo pri nas veliko več povpraševanja, in po prvi vožnji lahko potrdim, da je precej umirjen in uglajen ter tih, torej za vsakodnevno vožnjo zelo fajn. Če boste želeli, tudi živahen, pospešuje precej suvereno, sem pričakoval, da bo bolj 'zaspan', pa je več kot dovolj zmogljiv. Tudi vozniške programe si lahko spreminjate, v načinu sport je motor malce bolj napadalno usmerjen in z njim korando dovolj hiter. Oba motorja sta na voljo s sprednjim ali štirikolesnim pogonom ter z ročnim ali samodejnim menjalnikom. Dizel je od tal centimeter manj oddaljen od bencinske različice, dno te je 183 milimetrov od podlage. Čez dobro leto, torej v začetku 2021, pride na ceste še popolnoma električni korando, ta bo imel 190 ’konjičkov’, baterija pa nekaj več kot 60 kilovatnih ur zaloge energije, kar naj bi zadoščalo za dobrih 400 prevoženih kilometrov.

Tudi vozniško me je korando malce presenetil in se izkazal za lepo vodljivega, predvsem pa udobnega. S slabo podlago se precej lepo spopada in v zavojih se ne nagiba preveč, je pa vseeno jasno, da mu bolj ustreza umirjena vožnja. Volanski obroč se mi zdi celo za odtenek prevelik, občutek na njem je sicer spodobno dober, a tudi ročni menjalnik jasno pokaže, da mu hitrejše in bolj agresivne menjave ne pašejo najbolj. Pri nas bo naprodaj že prav kmalu, za solidno opremljenega pa boste odšteli manj kot 20 tisočakov, pravijo.

Mimogrede: kmalu k nam pripelje še prenovljeni tivoli, ja, tisti, ki ima ime kot ljubljanski park. Osemdeset odstotkov delov je novih, čeprav gre le za prenovo, motorja bosta enaka tema dvema v korandu in tudi tivoli bo dobil digitalne merilnike.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
NTEyeDUxMmJiLmpwZzE1ODU5ODE0MTY=.jpg
Goldi pravi:
Preden ga kdorkoli sodi, naj gre v najbližji salon na testno vožnjo. Avto je odličen.
(pred 4 leti )
Y2MzZTJhYjZmOWQ0NTcyMmQ1NmRkODE3ZjgwZjU2ODIuanBnMTU3MDg3NjUxOA==.jpg
gizmo28 pravi:
ni mi všeč, žal
(pred 5 leti )
Ni slike
VidPeter pravi:
Nevem al se naj smejem al jokam
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Definitivno najlepsi suv na svetu....vrhunski proporci in oblikovanje ter zelo ciste linije....audi in bmw bi se lahko zgledovala po njem
(pred 5 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 1. 2025
Januar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |